Die ene rit van Parijs-Nice in 2021 gaat mij altijd bijblijven waarbij Roglic in de laatste meters Mäder nog voorbijsprint waarbij Mäder dan een handje uitstak vol ongeloof.Hier kun je het nog eens herbeleven: https://sporza.be/nl/2023/06/16/gino-mader-de-milieubewuste-en-altruistische-klimmer-die-werkte-aan-een-betere-wereld~1686912849935/
Pffff ik ben er echt niet goed van. Toch niet Mäder?? Zo'n groot talent dat hij was. Zo veel potentieel. Samen met Küng en Hirschi de toekomst van het wielrennen in Zwitserland. Kon nog zoveel meer bereikt hebben in z'n prille carrière.. allemaal verpest door een val in een veel te gevaarlijke afdaling.
Hoog tijd dat de organisatoren zich eens gaan bezinnen. De finish direct na een gevaarlijke afdaling. Dat is vragen om problemen. Sensatie moet komen van renners die elkaar met open vizier bekampen tijdens de klim, niet van valpartijen tijdens de afdaling. Remco heeft gelijk.
Klopt. Ik was aan het uitkijken naar de tourmanager, maar na dit nieuws te lezen heb ik er alsnog geen zin in het open te klikken en te puzzelen. Moet echt bezinken. Mss ben ik te emotioneel, maar ik ben zo'n gepassioneerd wielerfan dat mij dit hard raakt. RIP!
Die ene rit van Parijs-Nice in 2021 gaat mij altijd bijblijven waarbij Roglic in de laatste meters Mäder nog voorbijsprint waarbij Mäder dan een handje uitstak vol ongeloof. Hier kun je het nog eens herbeleven: https://sporza.be/nl/2023/06/16/gino-mader-de-milieubewuste-en-altruistische-klimmer-die-werkte-aan-een-betere-wereld~1686912849935/
Pffff ik ben er echt niet goed van. Toch niet Mäder?? Zo'n groot talent dat hij was. Zo veel potentieel. Samen met Küng en Hirschi de toekomst van het wielrennen in Zwitserland. Kon nog zoveel meer bereikt hebben in z'n prille carrière.. allemaal verpest door een val in een veel te gevaarlijke afdaling.
Zie nu maar pas dat hij overleden is. RIP Gino.
Hoog tijd dat de organisatoren zich eens gaan bezinnen. De finish direct na een gevaarlijke afdaling. Dat is vragen om problemen. Sensatie moet komen van renners die elkaar met open vizier bekampen tijdens de klim, niet van valpartijen tijdens de afdaling. Remco heeft gelijk.
Deze winter nog tegengekomen op training in Calpe, sympathieke en talentvolle kerel. Rip❤️
Treurig nieuws 😓.
Opeens veel minder zin in dit spelletje. Vreselijk, ben er echt niet goed van.
RIP 😥 wielrennen toch harde sport
RIP, dit spel is eigenlijk niet belangrijk meer als je dit nieuws leest.