Dit jaar is er een met veel dilemma's. Normaal moet je in elke koers Wout en Mathieu meenemen. Wat is de rol van Wout? Hoe gaan Mathieu en Philipsen de koek verdelen.
Ook qua klassementsrenners na Pogi en Vingegaard is er heel veel mogelijk.
Ook qua spurters (zou er graag 4 hebben) is het koffiedik kijken. Philipsen lijkt me een zekerheid, maar nadien is het centen tellen. Uitkijken naar de startlijsten.
Ik heb momenteel een voorkeur voor dat sterk middenveld, maar dan kan je heel lastig transfers gaan doen. Alvast even mijn draft delen zodat je een zicht hebt wat je kan doen zonder Mathieu en Wout.
Ik zie wielermanager puur als tijdverdrijf. Zit nu ook op scorito en daar kan je tenminste een deftige ploeg samenstellen. Enige nadeel is daar maar 9renners per dag selecterzn. Mochten ze dat uitbreiden naar 12 perfect spel. Wielermanager is totaal van de pot gerukt. Belachelijk budget en je hoeft eigenlijk maar de laatste speeldag voor 4 goede transfers te zorgen om hoog te eindigen. Je zou zoveel meer kunnen doen met beide spelletjes maar ik heb de indruk dat beide gerund worden door autisten die klaarkomen op waanzin.
Een middenveld geniet toch m'n voorkeur.
Je kan de populaire Vinni, Pogi, wva, vdp, Phil en allaphil er in zetten (58m voor 6 man) zoals ik hier al heb zien passeren, maar dan is het geld eigenlijk op en dan vraag ik me af wat men probeert te bereiken met gewoon de duurste en bekendste namen er in te klikken en dan op te vullen met soms 2*3m en 4*2m. Inspiratieloos en saai ;)
Voor mij zijn er 4 zekerheden en dat zijn pogi, Vinni, Phil en Jakobsen. Daarbij een sterk middenveld en enkele opvullertjes. Ik twijfel nog over vdp, maar dat valt nog te bezien.
Ik zou Wout en Mathieu altijd meepakken die kunnen bijna in elke rit scoren