Ik heb nog 1m over. Net pedersen en C. Rodriguez (Arkea) gewisseld voor Bilbao en Woods. Is het toch beter dat ik een extra sprinter a la pedersen/ jakobsen neem?
Heb een redelijk vergelijkbare ploeg al vind ik mannen als Ciccone, skjelmose, woods moeilijk om te nemen. Kunnen zeker een rit winnen en misschien wel even de bollentrui dragen maar is weinig zekerheid in een tour met een sterk deelnemersveld en veel mannen die iets vanuit de vlucht zullen proberen in de lastige ritten. heb dan meer vertrouwen in mannen als Fred Wright, Girmay etc. Die misschien geen rit gaan winnen maar wel een mooi aantal top 5 plaatsen bij elkaar gaan rijden en Guillaume Martin die volgens mij voor 6mil top 7 gc gaat rijden en dat zijn evenveel punten als 2 ritoverwinningen. Je moet volgens mij toch als doel hebben om na 3 weken een 7tal renners uit de top 10 te hebben
Voor de witte trui zal het een derde plek worden voor skjelmose vrees ik, vrees dat hij het in het hooggebergte niet veel kan doen tegen rodriguez, wat je zegt van de sprints na een lastigere etappe kan wel kloppen maar volgens dat ik toch denk dat hij voor klassement gaat rijden gaat hij in overgangsetappes niet de vrijheid krijgen die een wright krijgt en wright is 1M goedkoper
En ja is idd een gedurfde uitspraak dat Martin top 7 gaat rijden maar gaf mij toch een degelijke indruk in de laatste etappes van de dauphine, moet er wel nog s goed over nadenken of ik het risico ga nemen haha, misschien dat ik toch nog skjelmose of bilbao in de plaats neem
Volgens mij heb je wat veel renners van hetzelfde type. Klimmers die in een vlucht moeten zitten om te winnen en met wat geluk dienst kunnen doen als klassementsmannen van 2de garnituur. Ik zou of een sprinter meer nemen, of iemand met meer zekerheid op een goed eindklassement.
Oei my bad haha ik bedoelde Hindley ipv Ciccone voor top 5 in mijn eerste zin haha, heb het aangepast. Maar indien Ciccone beslist om niet voor AK te gaan eindigt hij volgens mij toch nog zeker top 20 en wss ook wat ereplaatsen (winst?) en hoog in het bollenklassement. Dan zullen Carapaz en dergelijke hun tenen mogen uitkuisen om aan evenveel punten te geraken
Het hangt ervan af wat Ciccone precies bedoelt. Als 'niet voor het AK gaan' betekent: 'ik probeer af en toe eens in de vlucht te zitten en voor de rest volg ik zo lang mogelijk', dan is een goed AK mogelijk. Als hij bedoelt: 'bij de eerste de beste gelegenheid laat ik me 20 minuten aan mijn broek smeren om nadien meer vrijheid te krijgen', dan wordt zelfs top 20 moeilijk. Bollen en evt een ritzege kunnen dan wel nog. Voor mij is hij 1 van de grote vraagtekens voor deze Tour.
Klopt idd, als hij plots een Jay vine'ke doet en zich extreem ver laat uitzakken in AK dan zal hij zijn prijs mss niet waard zijn, tenzij hij de bollen nog kan pakken
Heb een redelijk vergelijkbare ploeg al vind ik mannen als Ciccone, skjelmose, woods moeilijk om te nemen. Kunnen zeker een rit winnen en misschien wel even de bollentrui dragen maar is weinig zekerheid in een tour met een sterk deelnemersveld en veel mannen die iets vanuit de vlucht zullen proberen in de lastige ritten. heb dan meer vertrouwen in mannen als Fred Wright, Girmay etc. Die misschien geen rit gaan winnen maar wel een mooi aantal top 5 plaatsen bij elkaar gaan rijden en Guillaume Martin die volgens mij voor 6mil top 7 gc gaat rijden en dat zijn evenveel punten als 2 ritoverwinningen. Je moet volgens mij toch als doel hebben om na 3 weken een 7tal renners uit de top 10 te hebben
Volgens mij heb je wat veel renners van hetzelfde type. Klimmers die in een vlucht moeten zitten om te winnen en met wat geluk dienst kunnen doen als klassementsmannen van 2de garnituur. Ik zou of een sprinter meer nemen, of iemand met meer zekerheid op een goed eindklassement.