Verwacht je meer van Hindley dan van O'connor? Je spaart een mil uit
Wat verwacht je van Skjellmose EN Ciccone? Vind het raar dat je ze beide neemt. Je kan bvb ene switchen voor een Uran of S Yates (met dat mil van hierboven ;) )
2) Hindley sprint vaak mee met de favorieten voor ereplaatsen
3) Hindleys punch is beter
4) o'Connor kan je nog in transfereren
Skjelmose EN Ciccone zijn gwn heel aantrekkelijk voor 6m. Ja ik heb al getwijfeld om Girmay te nemen, ligt in de weegschaal met Jakobsen-Pedersen. Voolopig ben ik voor Jakobsen gegaan voor de pure snelheid.
Als mede ieperling heb ik blijkbaar een heel gelijkaardige ploeg. Benieuwd naar je bank trouwens. Champoussin en bilbao staan er niet in. Jakobsen in dilemma met andere renner... andere 9 heb ik
Mooi team volgens mij. Mijn ploeg heeft momenteel 10 dezelfde namen, Jakobsen en Ciccone heb ik niet, maar in hun plaats Girmay als sprinter en Bardet als extra klasementsman.
Idd wout zal niet expliciet voor groen gaan maar als hij na 1,5 week 2e staat na Philipsen ofzo gaat hij volgens mij toch paar keer mss vlucht tussensprints proberen te winnen om toch dat groen binnen te halen. Doordat Woutje op zoveel terreinen kan scoren (sprint-TT-heuveletappe en zelfs bergetappes) sprokkelt hij heel wat punten nog.
Daar bovenop zie ik hem wel meestal meesprinten (mss 1x Laporte).
De bevalling van Sarah kan een minpunt zijn maar ook een pluspunt, want dan kan je hem zorgeloos transfereren en liggen alle opties open.
Zeker akkoord, ik vind het geen overtuigend parcours voor van aert waar er duidelijke winstkansen liggen + ik ben ook niet helemaal overtuigd van zijn vormpeil. Maarja aan de andere kant, 95% van het spel pakt hem waarschijnlijk en als hij het een beetje deftig doet ben je gezien he, dan schommel je daar ergens op plek 20 000
Op de site van Uno-X staat gewoon een artikel dat Kristoff voor zijn 5de Tourrit gaat, dus zou me straf lijken moest hij plots niet meer sprinten. Heb je toevallig een link naar dat interview?
Verwacht je meer van Hindley dan van O'connor? Je spaart een mil uit
Wat verwacht je van Skjellmose EN Ciccone? Vind het raar dat je ze beide neemt. Je kan bvb ene switchen voor een Uran of S Yates (met dat mil van hierboven ;) )
Getwijfeld om Girmay in je team te plaatsen?
Deftig ploegske. 9 dezelfde namen, klein verschil in middenveld. Heb twijfels bij Traeen en Bilbao
Ik heb quasi hetzelfde team. Alleen ipv Jakobsen heb ik A. Yates. Wright staat ook in mijn ploeg. Champoussin op de bank.
heb al 11 dezelfde namen
Als mede ieperling heb ik blijkbaar een heel gelijkaardige ploeg. Benieuwd naar je bank trouwens. Champoussin en bilbao staan er niet in. Jakobsen in dilemma met andere renner... andere 9 heb ik
Mooi team volgens mij. Mijn ploeg heeft momenteel 10 dezelfde namen, Jakobsen en Ciccone heb ik niet, maar in hun plaats Girmay als sprinter en Bardet als extra klasementsman.
Schiet me maar af, maar volgens mij gaan WVA en MVDP hun geld niet waard zijn 😮
Mooi team , ik ben wel meer fan van mads dab fabio, maar dat is elk zijn keuze .
Tof team, alleen zou je met die 3m op de bank en die 1m nie Zingle erin halen?
Op de bus 3-2-2-2, maar hou die graag geheim. Ik heb nog 1milj over voor evt een upgrade.