Ik twijfel om een goedkope sprinter Mozzato 4M
Te transfereren voor Bauhaus 5,5M die toch al bewezen heeft dat die niet uit de top 3 te sprinten is.
Mozzato rijdt hoogstens is een top 10 in de 2 sprintkansen die er tot nu toe zijn geweest.
Wat denken jullie ?
Momenteel heb ik deze sprinters Van Aert, Jasper phillipsen, jordi meeus, Mozzato
Het is niet aan te raden om nu nog extra sprinters toe te voegen, 3 sprintetappes zijn al achter de rug (vandaag mee gerekend), en er komen er niet veel meer aan. Beter focussen op klimmers/klassementsmannen
Als je dat doet moet je al 2 transfers doen voor een sprinter van 5 mil die hoogstens nog 3 kansen heeft... Lijkt me weggesmeten transfer, een klassementsman haalt alleen al met deftig klassement meer punten en dan heb je nog al die bergritten
Mozzato doet toch net wat je van hem kan verwachten? Na Lafay is hij momenteel ook de best scorende 4M-renner van het peloton. Later in de tour kan hij wellicht nog beter scoren als er al wat sprinters weg zijn. (op voorwaarde dat hij zelf in koers blijft natuurlijk) Dat Bauhaus boven verwachtingen presteert is iets anders.