Hieronder mijn bevindingen van enkele zaken die me opvielen en interessant kunnen zijn voor de tour.
Hier de belangrijkste:
België
Wout van Aert kon me niet overtuigen
Philipsen zat blijkbaar niet goed in de wedstrijd
Nederland
Van der poel zeer dik in orde
Duitsland
Is buchmann ineens in vorm? Dan is die interessant geprijsd.
Frankrijk
Alaphilippe krijgt geen vertrouwen meer van mij
Madouas is heel goed en zal zn Franse trui willen tonen.
Gaudu lijkt toch weer vertrouwen te winnen na wat hij deed
Noorwegen
Uno-x maakte er een feestje van
Denemarken
Skjelmose is toch in bloedvorm hoor
Groot-Britannie
Wright is in vorm en blijft een goeie pick
Slovenië
Pogacar 5min voor mohoric. Die zal er staan
Je kan niet zoveel conclusies trekken uit die nationale kampioenschappen want dat zijn oneerlijke wedstrijden (ploegen van 20 man vs van 3-4 man). Ik weet wel niet goed hoe wva u kan overtuigen eigenlijk, hij heeft 160 km in de aanval gereden en in de laatste 30 km de wedstrijd van alpecin om zeep geholpen omdat ze dat gat moesten dichtrijden. Wellicht beste man in koers maar naïef gereden, hij had hier op zijn waregems de maat van remco genomen als hij zich kalm houdt de eerste 200 km.
Wright mooi, maar is zo typische overgangsrit met namen die toch niet wauww zijn bij eerste 10.. + ik vind bahrein trui mooier dan die britse trui :p + met mohoric als aanvaller en bauhaus toch de sprinter..
Pidcock was er weer niet bij.. treurig
Van aert kon me eignlijk wel bekoren deze week, tijdrit dik in orde.. heeft zich goed getoond.. niet vergeten was 30 graden +, na zijn inspanning moet je niet verwachten dat hij dan nog eens gaat meedoen.. in tour zal hij zo niet rijden he, ook rekening mee houden..