Is gewoon kwestie van rekenen. Yates haalt voorlopig 240 punten met eindafrekening, Bilbao 195. Ikzelf ga afwachten maar kijk wss om Gall zelf in te brengen ipv Yates want die haalt voorlopig met de eindafrekeningen 255!
En dan is het enige verschil tussen deze 3 nog te halen in de Vogezen rit waar Gall wss zal meedoen voor de bollen tegen Ciccone en Yates/Bilbao mss ook zullen mengen voor de rit/GC.
Moeilijke keuze maar als je Gall niet hebt haalt hij voorlopig (mss onverwachts) meer punten in eindafrekening dan Yates die 3e staat in GC
Eigenlijk zou je ze beide moeten hebben maatje
Of Pedersen als je al veel AK hebt?
Wachten tot na rit 20
Hier ook nog 1 transfer over met WVA op de bus nu.
Nu al een AK inbrengen of nog wachten tot zaterdagochtend?
Kans dat een AK komende 2 ritten punten pakt is eerder klein. En ook risico op vallen/ziek
Het goede nieuws is dat je WVA kunt ruilen voor eender welke andere renner.
Ik heb de andere kerels (Yates², Gall) al, dus wordt Bilbao een no-brainer voor mij.
Het was eerder twijfelen tussen Hindley en Bilbao, maar ik verwacht meer puten van Bilbao.
of toch nog een laatste spurter naast Philipsen (en wie dan)....
Is gewoon kwestie van rekenen. Yates haalt voorlopig 240 punten met eindafrekening, Bilbao 195. Ikzelf ga afwachten maar kijk wss om Gall zelf in te brengen ipv Yates want die haalt voorlopig met de eindafrekeningen 255!
En dan is het enige verschil tussen deze 3 nog te halen in de Vogezen rit waar Gall wss zal meedoen voor de bollen tegen Ciccone en Yates/Bilbao mss ook zullen mengen voor de rit/GC.
Moeilijke keuze maar als je Gall niet hebt haalt hij voorlopig (mss onverwachts) meer punten in eindafrekening dan Yates die 3e staat in GC