Hindley is voor mij de topfavoriet voor de 3de plek. Heeft niet voor niets al een grote ronde gewonnen. En zou me niet blindstaren op zijn prestaties eerder dit jaar, is echt een renner die 1x op een jaar gaat pieken naar zijn hoofddoel.
Hindley al heel het jaar consistent. Tour is zijn grote doel dit jaar.
O'Connor heeft ook al mooie dingen laten zien, maar eindigt meestal nogal achteraan in het groepje waardoor hij voor punten iets minder interessant is. Kan wel interessant zijn als transfer
adam yates, simon yates, bilbao, o'conner, landa (op zijn laatste koers na),cicconi. Er zijn er toch een pak meer die consistenter waren als je enkel naar de resultaten kijkt wat niets zegt over de komende tour natuurlijk, ik heb het alleen over het punt dat hij consistent zou rijden dit jaar... Persoonlijk ga ik alleen voor goedkopere klassementsmannen en wacht even af met mijn 4 transfers om dan de juiste mannen te brengen.
Wat mij betreft is een ronde uitrijden de belangrijkste factor om te spreken over consistentie. Dan kan je van deze namen hierboven niet zeggen. Daarna kan je kijken naar de behaalde resultaten.
Wellicht interpreteren we dit op een andere manier, wat natuurlijk OK is.
Hindley is voor mij de topfavoriet voor de 3de plek. Heeft niet voor niets al een grote ronde gewonnen. En zou me niet blindstaren op zijn prestaties eerder dit jaar, is echt een renner die 1x op een jaar gaat pieken naar zijn hoofddoel.
o'connor niet nemen. Zal amper punten halen de eerste weken. Als hij dan echt op niveau is kan je hem makkelijk intransferen
Hindley al heel het jaar consistent. Tour is zijn grote doel dit jaar.
O'Connor heeft ook al mooie dingen laten zien, maar eindigt meestal nogal achteraan in het groepje waardoor hij voor punten iets minder interessant is. Kan wel interessant zijn als transfer
Ik zou geen australiers nemen wegens risico op jetlag