Onder het motto, we doen eens zot, houden we met een paar een minicompetitie waarin we zo weinig mogelijk punten moeten proberen te scoren.
Het budget van 100 M moet wel opgebruikt worden, dus enkel kleine namen nemen lukt niet. Ik ben sowieso al van plan om tijdrijders te nemen.
Wie zijn mannen waarvan jullie denken, overpriced of gaan sowieso ontgoochelen. Mannen die vroeg zouden opgeven zouden ook interessant zijn.
Laat jullie maar eens gaan 😂
ter inspiratie :) bank gebruiken lijkt me de tactiek hier
Haig, Kristoff, Welsf, Kelderman, Cosne, Kung, Laporte, Benoot, Van Baarle, Lampi, Mauri, Grosschart, Majka, Soler. WVA, VPD, sprinters op de bus
Grosschartner, Stuyven, Benoot
Merlier, Groves, Carthy, Healy...
Ik zou sowieso niet te veel klassementsmannen nemen want die krijgen op het einde sowieso punten of ze nu in de bus zitten of niet.
Interessant 😀
Om aan je 100 miljoen te geraken, denk ik dat je moet zoeken naar dure 'helpers'. Ploegmaats van de topsprinters en van de kanshebbers op het AK die zelf ook een serieus prijskaartje hebben.
Ik zou voor je dure vogels eigenlijk zo weinig mogelijk mannen pakken die (al dan niet) per ongeluk toch een goed klassement kunnen rijden. Want die klassementspunten op het eind kan je missen als kiespijn.
Voorts elke dag zorgen dat je je sprinters op de bank zet in de vlakke etappes en je klimmers in de bergetappes!
Schitterend
Ewan, valt in etappe 1 dus dan ben je al 7 miljoen kwijt
Bernal mss
Haig wordt uitgespeeld als knecht
Zo veel mogelijk GC/sprinter om dan in de vergroten te transfereren naar ne Groenewegen ofzo