Als aanvaller is O'Connor veel te duur. Hij zal niet meer voluit gaan in bergritten want hij heeft al teveel achterstand. Misschien zit hij nog een keer in de goeie vlucht en sprokkelt hij in totaal nog een 100 punten...
Yates en Rodriguez finishen in top-10 van het klassement, en zullen ook nog hoog eindigen in bergritten (maar niet winnen). Ik denk dat zij meer punten halen tussen vandaag en het einde van de tour.
Persoonlijk schrijf ik O'Connor niet helemaal af. Nog 1 goeie vlucht waar hij enkele minuten pakt en hij zit terug in de top 10. En hij kon dinsdag goed mee bergop vond ik.
Klopt ik zie o'conner ook iets nog iets presteren. Ik ben nu aan het twijfel voor Rodriguez, Simon yates of toch een Felix Gall, die eventueel de bolletjes trui pakt en waarschijnlijk nog eens een rit wint?
Spijtig wel, had hem in mijn team, ik ben aan het twijfelen om hem nu al weg te doen of nog even te wachten. Ik heb momenteel 7 klassementsmannen waaronder ook traeen, zou ik hem transferen voor een klassementsman of eerder een andere sprinter of toch een vluchter. En zoja voor wie zou ik dat dan doen?
Traeen is geen klassementsman meer hè, hangt er vanaf, tel je Skjelmose mee als klassementsman? Ik zou ervoor zorgen dat je er minstens 4-5 uit de top 10 hebt al om de komende bergritten aan te vatten.
Ik heb momenteel pogacar, vingergaard, hindley, bilbao, o'conner en dan sljelmose die ik meetel, maar ik denk dat de laatste 2 het klassement niet meer halen. Wie zou jij dan doen? Ik dacht Rodriguez, Simon yates of misschien uitpakken met een pidcock, landa of ...
Als aanvaller is O'Connor veel te duur. Hij zal niet meer voluit gaan in bergritten want hij heeft al teveel achterstand. Misschien zit hij nog een keer in de goeie vlucht en sprokkelt hij in totaal nog een 100 punten...
Yates en Rodriguez finishen in top-10 van het klassement, en zullen ook nog hoog eindigen in bergritten (maar niet winnen). Ik denk dat zij meer punten halen tussen vandaag en het einde van de tour.
best nu of nog even wachten
Spijtig wel, had hem in mijn team, ik ben aan het twijfelen om hem nu al weg te doen of nog even te wachten. Ik heb momenteel 7 klassementsmannen waaronder ook traeen, zou ik hem transferen voor een klassementsman of eerder een andere sprinter of toch een vluchter. En zoja voor wie zou ik dat dan doen?