Beste wielermanagers, ik zou graag jullie mening willen weten over het feit om amper tot geen sprinters mee te nemen, Philipsen blijft uiteraard wel in het team staan. Maar buiten philipsen heb ik eigenlijk niet nog een 'pur sang' sprinter in mijn team. Ik denk eerlijk gezegd dat dit deze tour ook niet echt nodig zal zijn.
Ik vroeg me echter ook af wat de meeste hier denken van Maxim van Gils, toch een zeer degelijke renner die volgens mij ook wat punten kan pakken ( + bilbao) en eigenlijk ook Gall maar die gaat volgens mij grotendeels in dienst moeten rijden.
In mijn team staan volgende namen vast: pogacar, vingegaard, skjelmose, MVDP, philipsen, WVA. ( waardoor het voor de rest dus puzzelen blijft... :) )
Dus bij deze, waar zouden jullie nog extra accenten opleggen? Heb al voor het AK: Jonas V, Pogi, hindley, O connor, martin en dan wat outsiders met traeen en moniquet ( die volgens mij wel gaat meedoen, weet dat dit nog niet vastligt).
dus hierbij, wat denken jullie?
Ik vind deze tour met de sprinters interessant. 7/11 kansen op sprint in het begin van de tour. Daarna kan je ze makkelijk uittransferen. Je moet ze dus niet zoals in de giro langhoidrn
Ideale lijkt me 4 sprinters om de bankpunten te beperken 😂
Goede strategie mss. Ik heb WVA-Philipsen-Jakobsen/Pedersen. Moniquet rijdt de tour niet want hij staat erop voor de sibiu tour.
Ik heb ook bespaard op sprinters.. een jakobsen zal al zeker 2/3 keer moeten winnen denkik om zijn 8 miljoen waard te zijn, omdat hij in de zwaardere sprints al nx zal pakken (denkik) dat bijna van helft van sprints op einde liggen, speelt hier ook een rol, ze dan transferren slaat dan toch ook op niet veel als ze dan ng 2 keer kunnen winnen..