Er gaan heel moeilijke keuzes gemaakt moeten worden. No way dat er zo veel dezelfde teams gaan zijn als bij de Giro Manager.
Neem nu Pedersen. Ik had hem vooraf als een must have genoteerd, maar ik denk niet dat ik hem neem. In de pure sprints gaat hij het wellicht afleggen tegen Jasper, Fabio,... en in de sprints tussen de sterke mannen heb je Wout, MVDP, Girmay,...
Voorlopig ook geen plaats voor Flip in mijn team, maar dat kan nog veranderen.
Zou eerder gaan voor Fabio dan voor Mads.
Ik weet dat Pedersen zeer goed in vorm is maar Jakobsen heeft wel een net iets betere lead-out. Ik zou Jakobsen echt niet helemaal afschrijven voor het niveau van Pedersen...
Vindt het ook moeilijk, 8M is best veel voor iemand waar je zijn vorm niet bij kunt inschatten. Lijkt me ook dat het moeilijk is om van februari tot juli de piek vorm door te trekken. Maar als hij zijn zinnen op groen heeft gezet is het natuurlijk wel een must have
Ik denk dat met dit budget niemand een must is buiten Poga, Jonas en Philipsen
Mss moet hij het afleggen, maar als hij altijd constant derdes word?:p
Maar ik snap je, maar ik zie hem allesinds meer punten behalven dan een jakobsen voor die prijs, jakobsen heeft dan wel meer meer kans op ritwinst..
Het is wel stil in het kamp pedersen, denk dat hij ondertussen wel goed uitgerust is van giro..