Jakobsen sowieso de beste maar gisteren nog eens kritisch naar de profielen gekeken en ik zie die maar 4 keer tot sprinten toe komen (waarvan 1 al op laatste dag als je hem eigenlijk al hebt moeten transfereren voor een AK man). Tussen Pedersen en Girmay denk ik dat Girmay intrinsiek iets sneller is maar Pedersen all rounder (kan ook mee in de vlucht gaan in overgangsetappes en daar ook een uitslag rijden).
Eerlijk? Ik zie die 1 rit winnen en dan nog 1-2 keer top 3. In Parijs kan hij misschien ook nog winnen maar dat reken ik niet mee want tegen dan moet hij er sowieso uit zijn (voor groen zie ik hem niets betekenen). Dus pakweg 200-250 punten in totaal, net voldoende voor een 8Mer maar niet meer dan dat.
Er zijn toch wel een goeie 5 a 6 sprint kansen waar hij kans heeft om te winnen als hij de tour uitrijdt naar mijn mening. Maar ik weet zelf niet goed hoe hij de bergen gaat verteren. Vorig jaar had ik hem ook en dan was hij buiten de eerste paar ritten echt slecht nadat de bergen waren gekomen
Jakobsen sowieso de beste maar gisteren nog eens kritisch naar de profielen gekeken en ik zie die maar 4 keer tot sprinten toe komen (waarvan 1 al op laatste dag als je hem eigenlijk al hebt moeten transfereren voor een AK man). Tussen Pedersen en Girmay denk ik dat Girmay intrinsiek iets sneller is maar Pedersen all rounder (kan ook mee in de vlucht gaan in overgangsetappes en daar ook een uitslag rijden).
girmay heeft me een depressie int voorjaar opgeleverd dus die neem ik niet
Ik blijde verwachting van het antwoord van jensrcsl :p
Jakobsen, een van de snelste mannen samen met Jasper en Groenewegen. Zie ik bijna elke massaspurt wel top 3 rijden
Sprinter
Pedersen
Jakobsen
Girmay