Voorlopig eens rap een team gemaakt en dan kom ik aan dit met 4x 2ms op de bus. Niet om wild van te worden.. En dit is geen rate my team maar gwn schets wat je kan halen qua budget
Nja ik zie er wel zeker 5 minstens en kan ook vaak top 15 zijn als.leadout als hij er zin in heeft
.maar die zullen in eerste 2 weken bij top staan van punten verdiend hier.. ik bezie ze ook als spaarpot voor transfers.. want als je de juiste man er in wil die podium of 4 de is hindley mas gaudu enzo zal je toch ook iemand moeten offeren..
Dit ziet er toch nog ca va uit, net terug van mondeling examen dus ik ga sebiet ook beginnen puzzelen. Op het eerste zicht leek het nogal een dure editie maar valt dus wel goed mee
Ik zie eerlijk gezegd geen kans voor Cav, ja hij won laatste rit in Giro maar kijk eens wie daar nog over was en mee was in die sprint... Dit niveau in de tour is qua deelnemersveld toch enorm stuk hoger want werkelijk alle toppers staan aan de start + Cav zit niet meer bij de sprinttrein van Wolfpack maar bij Astana...
Ik gooi direct met tips: Champoussin (3m), Vermaerke (3M als hij meedoet), kijk maar naar de uno-x boys, Tiberi (3m hopelijk doet hij mee), Eekhoff (3M)
Zal grote uitdaging worden om team te knutselen. Beste dat je kan doen is gwn al 4 keer een 2 miljoen inklikken en dan beginnen puzzelen. Bij 3m en 4m klasse zag ik al 2 koopjes die interessant zijn
Philipsen voor 9 is duur, maar gaat het waard zijn.
Goed dat Vingegaard en Pogacar 11 zijn.
Alaphilippe op 8 miljoen is een moeilijke keuze.
Gall voor 5 miljoen logisch, moet nog veel bewijzen in grotere rondes.
Voor de rest vind ik de prijzen zeer oke, in de zin van dat het de keuzes moeilijk maakt. Je wilt niemand te goedkoop of te duur hebben zodat iedereen of niemand die renner pakt, chapeau voor Hannes Tahon
Mohoric voor 5M valt mij misschien nog wel het meeste op, de andere namen staan in de post maar ik moet wachten tot de edit request wordt geaccepteerd helaas.
mohoric 5 miljoen maar
Voorlopig eens rap een team gemaakt en dan kom ik aan dit met 4x 2ms op de bus. Niet om wild van te worden.. En dit is geen rate my team maar gwn schets wat je kan halen qua budget
Amai, dat worden een paar slapeloze nachten. Veel dure vogels!
Ik heb de neiging maar 4 sprinters mee te doen met die prijzen , waarvan wout al 1 is haha ..
Jakobsen zal geen hoge pickrate hebben vermoed ik.. een pedersen aan 8m is toch saver..
Wel even afwachten wie zal sprinten van de arkea boys.. daar zijn de prijzen nog intressant.
Ik zie té veel interessante namen bij de 6m. Dat wordt puzzelen. Tahon = bully!
Sagan en Van Poppel als 5M sprinters zijn beiden toch te overwegen volgens mij.
Wat mij vooral opvalt: Cavendish 7 miljoen haha even duur als girmay, laporte, groenewegen, GC renners,...
Ik gooi direct met tips: Champoussin (3m), Vermaerke (3M als hij meedoet), kijk maar naar de uno-x boys, Tiberi (3m hopelijk doet hij mee), Eekhoff (3M)
Zal grote uitdaging worden om team te knutselen. Beste dat je kan doen is gwn al 4 keer een 2 miljoen inklikken en dan beginnen puzzelen. Bij 3m en 4m klasse zag ik al 2 koopjes die interessant zijn
Is Soler ook geen koopje?
Zal inderdaad een moeilijke editie worden met deze prijzen ...
Brr duur zeg..
Girmay goedkoper dan jakobsen click
Bilbao 6m intressant!
Klassements mannen intikken zal lastig worden.
Een wout/vdpoel offeren durf ik niet aan.
Hopen dat pogi / en vingegaard zeker 1 en 2 word en de 3 tem 6 intransferren . En hopen dat die goedkopere versie ook top 10 haalt.
klik - klik, budget op! oei nog 5 renners nodig..
Goed er zullen harde keuze gemaakt moeten worden ik overweeg om Mvdp of Pedersen thuis te laten.
Philipsen voor 9 is duur, maar gaat het waard zijn.
Goed dat Vingegaard en Pogacar 11 zijn.
Alaphilippe op 8 miljoen is een moeilijke keuze.
Gall voor 5 miljoen logisch, moet nog veel bewijzen in grotere rondes.
Voor de rest vind ik de prijzen zeer oke, in de zin van dat het de keuzes moeilijk maakt. Je wilt niemand te goedkoop of te duur hebben zodat iedereen of niemand die renner pakt, chapeau voor Hannes Tahon
Mohoric voor 5M valt mij misschien nog wel het meeste op, de andere namen staan in de post maar ik moet wachten tot de edit request wordt geaccepteerd helaas.
zelfs zonder WVA krijg ik op het 1e zicht geen ploeg gemaakt, er zullen harde keuzes gemaakt dienen te worden.
Wat valt mij op: Dat ik budget te kort heb 😅