Wie denkt morgen dat het voor de klassementsmannen is ?
Ik denk dat iemand uit de vroege vlucht de rit pakt.
Aan de andere kant
1 dag voor rustdag gaan klassementsmannen meestal wel iets proberen Pogi en Vissegraat gaan er pas aan beginnen op de steilste stukken van de Dome en elkaar nog is testen.
Ik denk dat tjv het peloton niet gaat trekken, wederom owv de boni's. Ik zie ook niet waarom uae het zou doen/kunnen dus ik vermoed dat de vluchters ruim de tijd gaan krijgen. Ik verwacht een behoorlijk omvangrijke groep maar ze zullen wel moeten knokken om weg te geraken.
Gezien de aanloop denk ik dat er vooral zwaardere types in de vlucht gaan zitten en moesten er lichtgewichten bij zijn knijpen ze die toch gewoon dood in de aanloop. Wout voor zijn eerste! Als die mee is rijdt JV niet en starten ze met 6-7 minuten voorsprong aan de voet. De kans is eerder reëler dat hij als waterdrager moet fungeren 😂.
Alle klimmers maken op zich kans. Het hangt ervan wie er in de vlucht zit, als er wat degelijke klimmers weggeraken voor de slotklim dan zie ik die winnen en dan denk ik aan Woods, Ciccone, Gall... Als iemand van de top 3 aangaat dan is de rest eraan voor de moeite denk ik.
Denk ook dat "visegraat" op de steilste stukken iets gaat proberen.
Misschien morgen voor een teunske, maar lijkt redelijk zwaar voor hem. Denk persoonlijk dat woods wel kans maakt.