Tijdens de rustdag ben ik wel eens benieuwd op welke plek jullie staan.
Ik sta momenteel 2601e, redelijk content maar had miss toch wat langer moeten wachten met S.Yates inbrengen.
Nog 2 transfers over
Flops: Jakobsen, (Gaudu: toch wat meer verwacht, maar verbeterd wel vlgm)
+: door dat ik niet veel flops had, is het nu wel moeilijker te beslissen wie er uit gaat voor de best geplaatste GC op het einde
105e.. 40 plaatsen weggezakt. Hopelijk met twee goede wissels terug de top 100 binnen...
Plaats 1986
Jammer van de stomme val van Neilandts gisteren.
Nog 1 transfer over die ik hou voor een renner waarvan ik denk dat die nog veel punten zal pakken.
ik sta 1788e
Net top 1500, nog 1 transfer over.
Bardet, jakobsen, girmay out. Rodriguez, a yates, gall in
601. Nog 2 transfers
2010. Vandaag ferm gezakt zonder de Belgische Wout... ; na transfer Bardet nu helaas maar 1 meer over.
3211, elke Alpen rit gezakt maar dit was ingecalculeerd. Heb nog steeds 6 sprinters in mijn team dus ik verwacht dat ik nog mooi zal stijgen in de laatste week.
Nog 3 transfers over.
3615e, maar kon top 1500 hebben gestaan als Izagirre woensdag niet op m'n bank zat :(
Door 'ziekte' van Pidcock zie ik het wat somber in, maar toch slechts 65 plekken gezakt dit weekend naar 170. Twijfelde zaterdagmiddag voor Rodri en heb hem helaas niet gebracht. Top 100 had leuk geweest maar zal niet meer lukken vrees ik.
Plek 288 en nog 3 transfers over.
Hopelijk pakt Van Aert nog heel wat punten t.e.m. vrijdag en zaterdagochtend komen er nog 3 extra klassementsrenners bij. Heb er nu 6 uit de top 7 dus mogelijks is de volledige top 9 nog een optie.
hier nog 2 transfers, helaas 19962 met 3082 punten
Ik sta op plaats 539 en nog 2 transfers over
Vandaag een zeeeeeer slechte daguitslag. Gelukkig waren Aranburu en Skjelmose nog mee :p
Wel slechts 24 plekjes gezakt tov gisteren, dus de schade heel goed kunnen beperken. De top 100 blijft nog mogelijk, maar zal wss moeilijk zijn.
Sowieso al uitermate tevreden over de eerste 2 weken.
Ook nog 2 transfers over, maar die houd ik tot Parijs.
Net 100 plaatsen gezakt, maar sta toch nog plek 580. Heb nog 1 wissel over. Buiten mijn 3miljoentjes kan ik niet klagen.