Zou mijn eerste transfer zijn. Ik zou een extra klassementsman willen voor de zware Puy-de-Dôme-rit en het klimwerk dat er nog aankomt. Woensdag zie ik MVDP opnieuw de sprint aantrekken voor Philipsen. Dinsdag en donderdag bieden misschien kansen voor vluchters? Andere renner die ik misschien wil vervangen is Girmay.
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (3)
bottom of page
Vdp en Bini hebben nog 2 à 3 kansen volgende week. Ik zou voor vandaag ook graag meer klimmers hebben maar ik vind dat we te weinig weten (heb wel te weinig koers gezien moet ik toegeven) over wie goed is of niet.
Ik overweeg hetzelfde.
Vdp en Girmay zou perfect Rodriguez en Bardet kunnen worden. Ik heb het gevoel dat deze twee met de rest van het parcours dat er nog aan staat te komen erg veel punten kunnen scoren en een grote kans hebben dat ze in de top 10 blijven. Anderzijds ben ik voorzichtig omdat transfer net voor de grote test ook verkeerd kan uitdraaien. Er kunnen zomaar eens enkele andere van de sterke klimmers komen bovendrijven. Er zijn de Yates broertjes, hoe heeft Simon zijn val verteerd en wat doet de heup? Gaat Gaudu nog groeien? Hoever geraakt Pidcock... ik had hem niet verwacht waar hij nu staat. We zijn nog niet halfweg en er kan dus nog veel gebeuren en de vraag is dan of we het risico nu al willen nemen met kans op meer punten maar ook met kans dat er nog een van die renners doorzakt in week 2-3.
Ik ben er wel van overtuigd dat de kansen van Vdp en Girmay beperkt zijn voor wat er nog komt rekening houdende met het groen van Philipsen.