Zijn hier forumleden die deelnemen aan scorito?
Misschien kunnen we hier wat tips en tricks delen met elkaar? (Misschien een minicompetitie starten?)
Het duurt wel lang om een team te kunnen samenstellen, want qua sprinters nog zo goed als niets bekend.
Veel teams wachten EFgewijs wel heel lang om hun selecties bekend te maken ook.
Het zal tempo puzzelen worden volgende week.
Mijn god die dubbele kopmanpunten nekken mij extreem, nu weer dainese als kopman gezet omdat ik groves niet heb en net die lag er weer bij 😂. Ik ben al KO voor het echt begonnen is.
Wie banken om Van Eetvelt op te stellen?
390ste algemeen en 2de in forumleague. Start in elk geval niet gemist.
Groves-Vingegaard-Lazkano voor 2 plekken, wie niet opstellen?
Ayuso banken vandaag of niet?
Amaai ik wou ook eens een 'risico' nemen door 4 man van uae te zetten in de veronderstelling dat die sowieso top 5 zouden rijden en zeker voor de movistars van de wereld zouden eindigen, dankuwel regen 😂. Scorito gaat mij nog veel hartkloppingen bezorgen met die beperkte selectie per speeldag, bankpunten I love you!
Succes
Thomas en Poole of Almeida en Menten?Als sprinters heb ik Coquard, Molano en Van Den Berg ( aangevuld met Page, Govekar en voor de teampunten en eventuele punten als leadout Ghys). Ik vind dit zelf wat weinig sprinters ?
dilemma dilemma dilemma, welke heeft jullie voorkeur?
Groves + Bardet
Dainese/Coquard + Arensman
2M sprinter + Thomas
Meintjes, Cerny en Ciccone doen al niet mee. Deze laatste heeft geen tijd omdat hij aan de kassa van de Lidl moet gaan zitten 😂
Wat is jullie verdeling( AK, sprinters, aanvallers) op scorito?
Welke ploeg gaat scoren in ploegentijdrit ( na UAE, Soudal, Jumbo en Ineos)?
Ik heb een subleague gemaakt op scorito onder de naam "Forum De Lead Out"
https://www.scorito.com/subleague/692069/vuelta-2023/forum-de-lead-out/b748cf02-9bfa-4732-8ca2-207d14edfb8d?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv
Feel free to join!
Eindelijk wat duidelijkheid over de ploegen. Dus benieuwd naar de prijzen.
Dit jaar wordt extra moeilijk want ik heb de indruk dat sprinters niet gaan renderen. Veel AK en vluchters in je ploeg dus, bijgevolg is goed inschatten op de uitkomst van de rit doorslaggevend.
Hln lijkt mij heel gelijkaardig aan het sporza spel alleen met evenwichtigere dag en eindpunten maar zonder bank dus een relatief gemakkelijk spel. Gezien de inkom prijs zijn er wel serieuzere prijzen te winnen.
Scorito lijkt mij het moeilijkste spel gezien je een veel grotere bank hebt en geen transfers. De bankpuntverzamelaars van de sporza manager zijn hier kansloos lijkt mij en de managers met meer structuur gaan hier meer bovendrijven maar zullen ook met bankpunten moeten leren omgaan. De puntenverdeling qua dag en eindpunten lijken mij ook beter dan die op sporza en hier heb je ook nog eens meer extra dagpunten voor de klassementen en teamgenoten, wat het voor mij een interessant spel maakt.
Ik ga ze allebei eens proberen als test case anyway, gezien sporza toch geen moeite wil doen voor de vueltamanager.
Iemand die meedoet op Zweeler?
Aular is mss een zeer goede optie als dark horse voor ereplaatsen, Verder heb ik ruwe diamantjes al Osborne, Barrenetxea, Engelhardt (onze favoriet van t voorjaar ;)) en Milesi (WK tijdrijden bij beloften + 5e op de weg) opgeschreven. In de 'duurdere' prijscategorie is het vooral uitkijken naar de goudhaantjes van FDJ: Martinez en Gregoire zijn zeer interessant. Nu over het algemeen klassement, ik doe mee met HLN en ik zie Ving, Remco, Roglic, Ayuso als zekerheden in mijn team. Verder vind ik Uijtebroeks, Vlasov en Almeida wel interessant. En wat denken we van Mas, toch altijd in vorm in zijn Spanje, maar geraakt hij hersteld en in conditie na zijn val in de tour? Ligt het aan mij, of geloven jullie wel in Thomas? Dunbar, Caruso, Carthy, Kamna zie ik in dit deelnemersveld niet in de top 5 eindigen. Van sprinters zijn Groves en Molano wel de snelste, ik overweeg ook om Thijssen mee te nemen, maar hierover twijfel ik.
Krijg je de volledige spelregels te zien als je betaald hebt? Hetgeen ik nu zie vind ik veel te beknopt en zomaar meedoen zonder te weten waar ik mee bezig ben staat mij niet aan.
Qua sprinters zal het mager blijven. Er zijn ook maar bitter weinig sprint etappes. En hoe minder ploegen een volledige ploeg in dienst van de sprinter opstellen, hoe minder kans ook op een sprint.
Momenteel zie ik geen enkele ploeg die vol voor hun sprinter gaat. Groves en Gaviria zullen nog wel toegevoegd worden. Van Menten ben ik benieuwd of hij een mooi resultaat kan rijden in zijn eerste grote ronde na een vrij stabiel jaar van goede resultaten.