Als dit je laatste transfer is, zou ik hem wisselen met Gall. Oogde sterk vandaag, doet mee voor het jongerenklassement en staat niet onaardig in het bergklassement
Skjelmose is een ambetanterik he. Kan zomaar in de goeie vlucht zitten en top 3 rijden (of winnen), maar voor t zelfde geld zie je hem niet meer vooraan.
Gall lijkt me voor die prijs dan wel interessant voor t eindklassement als je 1 op 1 moet wisselen.
Als je puur naar de punten van rituitslagen kijkt zou ik het echt niet weten ... Skjelmose heeft een zeer aardige tijdrit, maar normaliter zal Gall (mits geen vlucht) voor skjelmose eindigen in bergritjes. (Ze liggen dus een beetje in de weegschaal met elkaar).
Ik zou mss best indd wachten tot na tijdrit voor ik mijn 2de transfer doe..
Ik kan wel perfect rodriguez gall en bilbao in brengen tegen rit 20 met wout skjelmose en van gils :) zonder pedersen eruit te halen ! Dus voor mij mag stand zo blijven :p dan heb ik top 9 (alleen kus niet)..maar die zakt wss wel weg met tijdrit enzo..
Als dit je laatste transfer is, zou ik hem wisselen met Gall. Oogde sterk vandaag, doet mee voor het jongerenklassement en staat niet onaardig in het bergklassement