Dus wat vonden we van de sprint, we hebben bijna allemaal Philipsen.
Wat vonden we als we neutraal kijken naar de sprint?
Er over
Of
Reglemenataire sprint?
Voor mij persoonlijk... ik denk als het geen belg was en hij Cavendish was, wij moord en brand gingen schreeuwen voor een declassering.
Wijkt af van zijn lijn wordt er gevraagt, kijk de sprint nog eens en je gaat je af vragen bij Philipsen, Wijkt af van zijn lijn? Welke lijn? Hij had helemaal geen lijn? Hij ging van rechts naar links naar terug rechts. Hij had inderdaad helemaal geen lijn.
Waarom zijn we zo mild voor philipsen? Moet er eerste een sprinter zijn die niet inhoud voor hem? Of waarom wordt hij niet bestraft voor zijn acties?
Groenewegen ook duwen uitgedeeld... Zou ook gedeklasseerd mogen worden, net als VDP die andere etappe
Van rechts naar links is overdreven, daar volgt hij gewoon zijn leadout nog, al denk ik dat VDP uitwijkt om hem te lanceren, iedereen zat namelijk op een lijn op het rechtse stuk, behalve Groenewegen. Het klopt dat hij volledig uitwijkt op het moment dat hij vanachter Vdp uitkomt en ziet dat Cavendish passeert. Daarbij hindert hij vooral Girmay. Gaat VDP niet naar links, dan is er zelfs geen plek voor Cavendish en Girmay, en komen ze niet in de buurt volgens mij. Nu, ik weet niet of hij veel had kunnen inbrengen tegen een bestraffing, want 't is een serieus manoeuvre.
Diskwalificatie was gewoon meer dan terecht geweest zijn.