Ik blijf maar twijfelen over mijn laatste plaatsje in mijn sprintploeg. Voorlopig heb ik van sprinters: Jasper, WVA en Meeus (en VDP). Nu heb ik nog 8M.
De opties:
Jakobsen 8M: zal wel een rit winnen en een paar ereplaatsen halen, maar haalt hij Parijs?
Pedersen 8M: zal wel wat ereplaatsen verzamelen en kan sprinten na een zwaardere koers. Maar is hij herstelt van de Giro?
Bij de sprinters van 7M kan ik het miljoen over ergens anders gebruiken alleen weet ik niet goed waar.
Girmay 7M: zal wel wat ereplaatsen behalen en kan nog sprinten na een zwaardere koers. Alleen zie ik hem niet super hoog eindigen in massasprinten.
Groenewegen 7M: zal er op het vlakke altijd wel dichtbij zijn en heeft een goede lead-out met Mezgec. Maar hoe verteert hij de bergritten en rijdt hij uit?
De rest zijn volgens mij niet zo'n goede opties als deze. Graag jullie mening!
Jakobsen of Girmay. Jakobsen is geen probleem als hij Parijs niet haalt, dan haal je hem er gwn uit voor een GC man. Girmay legde Van Aert er makkelijk op in Zwitserland, dus denk dat zijn snelheid wel goed zit voor de pure massasprints.