Na vandaag nog 1 bergetappe, 1 'geaccidenteerde' etappe die ook in een sprint kan eindigen, en 2 sprintetappes. Nog 1 transfer (Skjelmose), waarmee ik een budget van 6M heb. Ik denk een sprinter als Bauhaus te nemen... Hij kan zeker top 3 sprinten, hopelijk drie keer, en er is ook wel al wat sprintconcurrentie naar huis.
De gok hierbij is dat Skjelmose dan niet veel meer zal doen in de Vogezenrit, maar volgens mij zullen de GC mannen koersen en de vlucht inhalen. Zie ik wat over het hoofd?
Met de huidige standen krijgt Mozzato in Parijs 8 punten en Castroviejo 85 punten.
Daar bovenop komen nog de ritpunten.
Wie van deze twee zou in Parijs het meest opleveren?
Alternatief zou zijn om Skjelmose eruit te wippen voor Meeus, maar dan moet Meeus ook de huidige 59 punten van Skjelmose bijkomstig gaan goedmaken (Meeus begint dan dus met een teller op -59).
De vraag is nu ook wat UAE en JV gaan doen in etappe 20 in de Vogezen. Ze hoeven niet meer te koersen, plaats 1 ligt vast. Zal dit een etappe worden voor de vluchters? Zou Skjelmose daar dan nog bij zitten?
Skjelmose pakt nog 59 eindpunten die je weggooit. Gek genoeg lijkt van gils --> CASTROVIEJO mss de beste optie?
Met zoveel sprinters naar huis pakt Girmay straks toch nog een hoop punten... 🤐
haha, geen zorgen, was pas voor deze avond gepland. Wissel nog niet doorgevoerd.
Ondertussen is Bauhaus naar huis. Dat maakt de situatie er niet makkelijker op.
Hoe valoriseer ik mijn 6M het beste 😅. Ik ben het even helemaal kwijt nu, met mijn strategie aan diggelen.
Hoop voor jou dat je dit niet gedaan hebt😅
Bauhaus heeft net opgegeven dus die alvast niet meer nemen
Aanvulling: met 6M is het moeilijk nog een GC man te nemen ;-)