Met deze opstelling sla ik het middenveld grotendeels over. Wat denken jullie specifiek voor deze Tour van deze tactiek? Uiteraard is het de bedoeling om transfers zo veel mogelijk op te sparen tot money time, maar ik heb het gevoel dat de top 10/15 deze Tour wel eens vrij snel gevormd zou kunnen worden. Afhankelijk van het verloop van de wedstrijd denk ik eraan om na 12 speeldagen een gokje te wagen met een transfer van VDP of WVA (en/of Girmay) voor een hooggeplaatste klassementsrenner/klimmer.
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Tactiek: scoren met goede spitsen in begin van de match en dan vertrouwen op een stevige basis?
Tactiek: scoren met goede spitsen in begin van de match en dan vertrouwen op een stevige basis?
2 opmerkingen
Opmerkingen (2)
bottom of page
Volledig afhankelijk van de spitsen inderdaad. Dat geeft meer mogelijkheden tot wisselen, maar geeft weinig ruimte tot falen.
In het klassement vind ik het heel moeilijk deze keer, dus geniet een breder middenveld mijn voorkeur.
Ik maak voorlopig een ploeg zonder rekening te houden met transfers. MVDP zit er dan ook niet bij op dit moment. Zie wel enkele ritten voor hem, maar Philipsen zit ergens ook wel in zijn weg