Wie rijdt volgens jullie de beste klimtijdrit dinsdag: Skjelmose of Kuss?
Op het eerste zicht lijkt Skjelmose de betere, maar Kuss reed toch ook een 6de plaats in de tijdrit in de Giro + Skjelmose lijkt toch niet in de vorm te zitten van in de ronde van Zwitserland.
Een citaat van scorito Tour de France dit is een onderdeel van wielerflits ,maar je tikt scorito Tour de France 23 in en dan kijk je van rechts boven waar je de pagina's kan vinden daar staat dat Skjelmose gezegd heeft aan de Deense tv dat hij vandaag een rustdag neemt om te sparen voor morgen en verder.
Lijkt me idd niet geloofwaardig al verwacht ik wel dat Kuss voor Skjelmose eindigt
De tijdrit in de giro was zo goed als puur klimmen en daar is Kuss nu net bij de betere vd wereld. Was ook op de laatste dag dus moest zich niet meer sparen om te knechten voor Roglic toen.
Volgens mij gaat hij zich nu nog wat sparen met het oog op wat nog komt en zal zijn klassement van ondergeschikt belang zijn.
Skjelmose is een heel goed tijdrijder en die moet op niemand wachten (of zich voor niets sparen). Het beste is er mss wat af, maar het is slechts 22km en ze hebben een dagje kunnen rusten.
Skjelmose lijkt me dus een trapje hoger te staan dan kuss voor de tijdrit.
Natuurlijk; dit is enkel maar mijn visie op hoe het er nu voor staat dus je hoeft daar zeker niets mee te doen ;)