Home
Blog
Kopman
Forum
Over ons
Contact
More
Mooie team, die experiment zegt btw nx, 6 van zijn 9 dure vogels gingen er al uit na week 1/2..
Het is een ploeg zonder middenveld maar ik dat kan best een gpede strategie zijn
6mlj is toch al wat veel op middenveld te noemen :)
Van 3M-4M-5M slechts 1 renner, dat zal dan middenveld worden genoemd, denk ik.
Veel dure mannen en 5 keer 2M, dat zou wel kunnen werken, maar het experiment van de Leadout in de Giro bevestigde deze strategie niet!
In dat experiment was ook zijn halve ploeg uitgevallen en had geen enkel 2 miljoentje die opbracht
Mooie ploeg met goed evenwicht volgens mij.
Jorgenson heb ik nog niet veel gezien in de teams, wellicht omdat hij 1M te duur is(net als Leknessund misschien), maar als hij niet teveel last heeft van zijn valpartij in de Dauphiné kan hij wel eens mooie dingen laten zien.
Wel redelijk veel 2M renners, geen 3M mannen?
Mooie team, die experiment zegt btw nx, 6 van zijn 9 dure vogels gingen er al uit na week 1/2..
Het is een ploeg zonder middenveld maar ik dat kan best een gpede strategie zijn
Mooie ploeg met goed evenwicht volgens mij.
Jorgenson heb ik nog niet veel gezien in de teams, wellicht omdat hij 1M te duur is(net als Leknessund misschien), maar als hij niet teveel last heeft van zijn valpartij in de Dauphiné kan hij wel eens mooie dingen laten zien.
Wel redelijk veel 2M renners, geen 3M mannen?