Ik sta momenteel behoorlijk hoog in de rangschikking en heb nog 4 transfers op overschot. Om de top 100 binnen te geraken, dacht ik er aan om een 'risico' te nemen. Ik dacht eraan om Girmay eruit te halen en een klimmer/klassementsman te nemen, genre Bilbao. Wat denken jullie daarvan?
top of page
bottom of page
Bilbao gaat niet meer mogen wegrijden maar hij zal dat ook niet meer doen want ik zie hem voor een klassement gaan en comfortabel in de top 10 eindigen, hij reed ook al top 5 giro. En hij is beter dan Landa dus kopman. Barguil is niet goed genoeg, hij staat op 45 min en werd gisteren gelost in de ontsnapping. Ik zit ook met het probleem Girmay maar Bilbao heb ik al dus weet ik niet wat aangevangen. 7M is niet genoeg voor een andere AK man.
Bilbao vind ik een dure optie, gaat geen ruimte meer krijgen voor een ontsnapping en is bergop toch een stuk minder dan veel klassementsmannen. Zie hem stilletjes wegzakken uit het klassement om uiteindelijk ergens rond plaats 10-15 uit te komen. Een goedkoper type zoals Barguil/Gall/... lijkt me interessanter om geld uit te sparen om nadien te spenderen aan klassementsmannen.
Ik zou hetzelfde doen, verwacht niet veel meer van Girmay
Ik zit aan hetzelfde te denken maar het kan zijn dat ik voor Gall ga zodat ik 1 miljoen over heb voor latere transfers