Brett is zo lief geweest om ook dit statistisch te bekijken voor de podcast.
De kans dat Van Aert de Tour volledig uitrijdt (zonder ongelukken) is ongeveer 65%. Ruw afgerond is er dus een kans van 1 op 3 dat hij de Tour vroegtijdig verlaat voor de geboorte.
Geef mij dan maar die andere 2/3 en de bijhorende punten die hij kan pakken :p
Ik niet, voor hetzelfde geld rijdt hij wel uit en pakt hij weer 600-700 punten en ben je sowieso de klos. Rijdt hij niet uit dan kan je er meteen 1 op 1 een dikke AK man bijnemen.
Zijn kansen liggen sowieso meer in de eerste 2 weken dus hoezo zou je hier rekening mee houden
Ik neem hem ook niet, maar niet voor die reden: je kan hem namelijk makkelijk transfereren als hij uitvalt.
Als je er vertrouwen in hebt dat hij de eerste pakweg 14 dagen veel punten oplevert, dan kan je hem gewoon nemen.
Brett is zo lief geweest om ook dit statistisch te bekijken voor de podcast.
De kans dat Van Aert de Tour volledig uitrijdt (zonder ongelukken) is ongeveer 65%. Ruw afgerond is er dus een kans van 1 op 3 dat hij de Tour vroegtijdig verlaat voor de geboorte.
Geef mij dan maar die andere 2/3 en de bijhorende punten die hij kan pakken :p
Ik niet, voor hetzelfde geld rijdt hij wel uit en pakt hij weer 600-700 punten en ben je sowieso de klos. Rijdt hij niet uit dan kan je er meteen 1 op 1 een dikke AK man bijnemen.