Is er hier niemand die overweegt om WVA thuis te laten ? Ik vond zijn sprint niet super sterk, bergop leek hij ook niet super + de kans is er dat hij eender wanneer de tour uitstapt voor de bevalling van zijn kindje.
Ik laat hem ook thuis. Vrees ervoor dat hij de eerste 2 ritten vooral Jonas gaat moeten safe houden en zijn sprintsnelheid heb ik dit jaar ook nog niet echt gezien. + de bevalling idd en als hij toch moest uitrijden is het misschien vooral in voorbereiding op het WK.
Wout zal de eerste etappe goed mee kunnen met de beste in de eerste cols van de eerst etappe maar hij zal inderdaad op die laatste col het moeilijk krijgen maar daarna is er nog genoeg tijd om terug te komen.
Altijd een risico, voor hetzelfde geld wint hij de 1e rit, rijd hij 5 dagen rond in het geel en pakt hij uiteindelijk toch de groene trui mee naar huis zonder er op te focussen.
Ja dat is waar, alhoewel ik denk dat er velen zijn die de eerste etappe onderschatten qua moeilijkheid op het einde. Ik denk dat renners zoals WVA en MVDP het zeer moeilijk zullen hebben op die cote de pike
Ik laat hem ook thuis. Vrees ervoor dat hij de eerste 2 ritten vooral Jonas gaat moeten safe houden en zijn sprintsnelheid heb ik dit jaar ook nog niet echt gezien. + de bevalling idd en als hij toch moest uitrijden is het misschien vooral in voorbereiding op het WK.
Wout zal de eerste etappe goed mee kunnen met de beste in de eerste cols van de eerst etappe maar hij zal inderdaad op die laatste col het moeilijk krijgen maar daarna is er nog genoeg tijd om terug te komen.
Ja zeker doen!
Ik druf niet, als hij uitvalt heb je mooi budget om te transfereren.
Ik twijfel ook wel om eerlijk te zijn. Heb de indruk dat alles op Vingegaard is deze tour, en mocht Wout niet meesprinten is hij wel heel duur..
Woutje thuislaten, aiai zou ik niet doen..
Als je op scorito twijfelt kan ik het nog begrijpen, daar kan je niet transferren.
Hier kan je hem er nog uithalen..
Eerste 2 weken pak wout ritten
Altijd een risico, voor hetzelfde geld wint hij de 1e rit, rijd hij 5 dagen rond in het geel en pakt hij uiteindelijk toch de groene trui mee naar huis zonder er op te focussen.
Gij hebt zijn uitslagen van dit jaar nog niet bekeken of wa en als je echt zoekt heb je genoeg geld