Zoals het nu gaat het bij die Hollanders, kan het niet lang meer duren.
Mijn gok is dat Wout donderdag ostentatief samen met Cavendish lost op de Aspin. Dan 's avonds in het hotel nog wat roepen en tieren, en vrijdag niet meer starten, "om bij Sarah te zijn".
Wat denken jullie?
ff terug on topic... In podcast gehoord dat Wout tijdens de 2e rustdag eruit zou stappen
Jullie vergeten allemaal Benoot. Waar zat die wanneer Wout hem nodig had?
Een Remco als kopman in de ploeg van Wout had sowieso die sprint aangetrokken. Wout moet daar weg bij Jumbo.
Of ze hebben de knop omgedraaid en gaan vandaag weer vol voor de overwinning. Bijvoorbeeld op de laatste col een zeer hoog tempo rijden zodat jakobsen,... gelost worden. Daarna wel nog lang, maar je weet nooit...
Dat is de eerste reactie ,vol adrenaline en frustratie.Maar het is een grove fout van jumbo 4 man mee, Wout werd meerdere keren in de steek gelaten in de rit. Maar het zijn topsporters en vandaag vol voor de winst en denkende aan zichzelf want in een sprint heeft hij niks aan vingegaard.Laporte zal hem wel helpen
Ik had plaatsvervangende schaamte toen JdC zo van leer trok tijdens de uitzending.
Wat een opblazen van dingen die er hoogstwaarschijnlijk niet zijn. Gevolgd door de geschreven pers die mee op de hype sprong. Triestig.
Get a grip jonges.
Ik hoop dat dit sarcasme is? 😅
Want anders ben je niet sterk in het inleven van een topsporter. Die geven niet zomaar op waar ze maanden naartoe werken. Van Aert zal wel wat volwassener reageren vanaf de emoties gaan liggen.