Ik heb 2 plekjes voor 7m in m'n team en Rodriguez is hier toch al een paar keer ingeklikt, maar dan besef ik dat bardet en Yates voor die prijs zekerder zijn en ik kan hem er nog altijd in transfereren.
Ja indd maar bardet blijft hier sowieso in.. als hij laat lopen voor klassement , zit hij elke dag in de vlucht voor bergtrui.
Maar voor mij is het meer skjelmose vs rodriguez..
In vuelta was hij indrukwekkend ,, en zonder zijn val ging het nog beter zijn.. skjelmose heb ik toch echt mijn twijfels, al wint hij zwitserland, het blijft 3 weken he..
Maar ik ga wel voor skjelmose
naja nog ff denken, maar is zeker een transferoptie! Daarom zijn wout en mathieu zeker belangrijk, hoog transferbudget..
Ik durf toch te stellen dat Rodriguez hoger gaat eindigen in het klassement dan skjell. Of dat automatisch meer punten oplevert is nog maar de vraag, want skjell gaat wss wel af en toe de vlucht in en wint mss een etappe, terwijl Rodriguez zal binnenkomen op plaats x in de klassementsritten.
Ik heb 2 plekjes voor 7m in m'n team en Rodriguez is hier toch al een paar keer ingeklikt, maar dan besef ik dat bardet en Yates voor die prijs zekerder zijn en ik kan hem er nog altijd in transfereren.
De enigste waar ik over twijfel om te nemen is Pidcock