Als van der Poel geen geel neemt in etappe 1 of 2 dan gaat hij het denk ik niet waard zijn. Ik ben ervan overtuigd dat etappe 1 te zwaar is na het profiel grondig te hebben bekeken. Je kan dan ook een veel leuker team samenstellen met al een extra klassementsrenner. Wat denken jullie?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Wie van der Poel neemt gaat daar spijt van krijgen
Wie van der Poel neemt gaat daar spijt van krijgen
12 opmerkingen
Opmerkingen (12)
bottom of page
Misschien heb je gelijk... Maar wie ga je dan nemen?
De koek verdelen en voor een breder middenveld gaan? Maar kom je dan niet in de problemen met je transfers?
Meteen een extra AK van tweede garnituur? Maar wellicht sprokkelt die in het begin niet al te veel punten. En wie neem je? Ik vind het dit keer heel lastig om de waardeverhoudingen tussen de AK-mannen van 7-8M te bepalen. Na 2 weken is dat misschien al wel duidelijker en dan neem je ipv MVDP wie je maar wil.
Een extra sprinter, met plan om te transfereren ergens halfweg? Misschien wel, maar muv Philipsen geeft elke sprinter minder transferopties dan MVDP.
Hoe raar het ook klinkt: volgens mij is MVDP wel nemen eigenlijk op safe spelen.
Blijft interessant ruilmateriaal natuurijk
Met van der poel heb ik altijd al spijt gehad... ofwel omdat hem had genomen ofwel omdat ik hem niet had genomen.
Dus als vdp niet scoort in het openingsweekend gaat hij niet meer winnen?
Idd