Het ding is dat ik eigenlijk enkel nog meer punten kan pakken door finishpositie in etappes. Dat beetje punten onderaan de top 10 in het klassement zijn minder waard dan 2 renners die me nog 4 keer 20 punten opleveren.
Akkoord maar je kan ook nog punten scoren met Van Aert in 3 ritten. En helemaal op het einde nr7 en nr8 van het AK nemen, samen zijn dat 300 klassementspunten. Ik beken dat ik WVA al getransfereerd heb maar ik houd toch nog 2 transfers over tot het eind, met hetzelfde doel. En als verzekering tegen onheil.
Puntjes pakken in etappes > punten onderaan top 10 in klassement 🙃. Geloven we in A Yates om in het klassement te blijven? Zal sowieso nog wat punten opleven in de komende etappes. Gall is een moeilijke. Klimt heel goed maar zijn dalen heeft nog veel werk nodig.
Mooi team, zou je niet beter wachten tot de laatste of voorlaatste rit om dit te doen?
Dit team heeft niet eens een transfer nodig, het enige waar ik over kan denken is Wout en Van Gils voor A.yates en Bilbao/Gall .