Aangezien de teams weer veel op elkaar beginnen lijken wil ik iets proberen.
Ipv WVA + 3mil -> Bardet + 6mil
Of WVA + 2mil -> Bardet + 5mil
Zoals velen twijfel ik of Wout het dit jaar waard gaat zijn. Langs de andere kant is de schrik om hem niet in mijn team te hebben groot. (wat uiteraard deel uitmaakt van het ''managen'' van een team).
Graag jullie mening.
Beetje dom om je teams helemaal om te gooien omdat vele teams op elkaar lijken.. vdpoel en wout zijn gwn intressant op punten aantal en transfers.. er zullen bij velen 10 dezelfde zijn.. maar er zullen echt wel verschillen zijn , ik heb een 8m klassementsman dat niemand hier noemt(heb ook wel hindley maar nog een tweede.. kvind ze allemaal wel podium kandidaten), dus daar hoop ik dan op dat niet veel hem neemt en hij presteert
.. probeer je 2miljoentjes voor jezelf te houden als je denkt dat ze wat kunnen leveren :p kan al veel maken..
Bardet lijkt me een gewaagde keuze
Voor mij is vdp een groter vraagteken dan wva. vdp is in topvorm maar de eerste 2 ritten zijn echt kantje boordje en dan zijn er nog maar 2 volle kansen voor een vdp, in de minder lastige sprints is hij gewoon lead out lijkt mij.
Je kan nog altijd het verschil met andere teams maken met de overige 15 renners. Als je dan toch iets anders wilt zou ik het doen in het middenveld (5 à 6 mljn'tjes) of een Alaphilippe ipv dure sprinter
Ik heb hetzelfde gevoel. Momenteel wel Wout, maar als ik geen transfermogelijkheden zou hebben dan zou ik anders kiezen.
Op papier kan Wout in elke rit punten pakken, dat vind ik bij Mathieu weer anders
Bardet en een 5/6 miljn zie ik niet evenveel punten als Van Aert pakken hoor, enkel als Woutje naar huis gaat