Ik zou geen week wachten. Heb dat in de giro gedaan en dat viel tegen. Intussen loop je andere punten mis. Je kon vandaag toch al van enkele mannen zien dat ze goed zijn.
Geduld is belangrijk, hoewel het aantrekkelijk is om er minimaal 1 te vervangen is het misschien beter om even geduld te hebben om te kijken naar wat de verhoudingen zijn en een eerste transfer pas volgende week doen.
Bittere pil maar nog niet beginnen janken en vooral geen paniekwissels doen. Afwachten tot eerste bergrit en dan 1 van de 2 wisselen, zeker niet meteen en zonder kennis van waardeverhoudingen gaan wisselen.
Bekijk het positief, je kan meteen een 7M 1 op 1 wisselen, elke nadeel heb zijn voordeel 😂.
En waarom raadde jij Lafay af? 🤔
Ik zou 1 transfer doen en Hindley zetten. Algemene verwachting is toch dat hij top 3 haalt.
Ik zou geen week wachten. Heb dat in de giro gedaan en dat viel tegen. Intussen loop je andere punten mis. Je kon vandaag toch al van enkele mannen zien dat ze goed zijn.
Geduld is belangrijk, hoewel het aantrekkelijk is om er minimaal 1 te vervangen is het misschien beter om even geduld te hebben om te kijken naar wat de verhoudingen zijn en een eerste transfer pas volgende week doen.
Wij zijn soulmates dan!
Bittere pil maar nog niet beginnen janken en vooral geen paniekwissels doen. Afwachten tot eerste bergrit en dan 1 van de 2 wisselen, zeker niet meteen en zonder kennis van waardeverhoudingen gaan wisselen.
Bekijk het positief, je kan meteen een 7M 1 op 1 wisselen, elke nadeel heb zijn voordeel 😂.
Ik had carapaz..
Heb nu adam erin gedaan.. hopelijk heeft hij trui morgn niet weg nu :p ..
Als je direct de juiste transfer kan doen zou ik nog niet wanhopen. Ok je hebt een achterstand, maar dat is niet onoverkomelijk.
Ik zou wel nog wachten tot woensdagavond. Dan is er een eerste bergrit geweest en kan je misschien beter inschatten wie echt ok is.
Ik zou 1 iemand inbrengen en wachten met de tweede tot na de eerste echte bergetappe.
Hindley en Gaudu gaven een goede indruk. Lafay zou ik niet nemen.
De yates broers zijn ook interessant. Ondanks geel voor adam, zou mijn voorkeur mss eerder gaan naar Simon (op langere termijn).