Bernard Julien, tweede in het Frans kampioenschap. Bij lidl-Trek hebben ze nu niet echt een kopman (mss ciccone als hij voor het klassemtent gaat en niet voor de ritten) hij zal dus waarschijnlijk een paar keer in de vlucht (proberen) zitten en mss ook voor stijdlust gaan.
Die 'cultuur' is pas ingevoerd in '24. In dat nieuwe 'canon' kan je tevens lezen dat valse info en misleiding culturele waarden zijn van de nieuwe wielermanager.
Niet geheel onbelangrijk: niet ieder forumlid onderschrijft deze nieuwe waarden.
Geen stress haha, ik nam je maar als voorbeeld omdat jij toevallig onder deze post iets dergelijk geantwoord had. Niet mijn bedoeling om met het vingertje hier naar jou te wijzen als de oorzaak van alles ofzo 😉
Yes, klopt. De grote hoeveelheid aan verschillende berichten stoort me enorm. Dit is een bericht dat nog maar 24u bestaat en je moet al op pagina 2 gaan kijken. Moest de lead-out zelf een forumbericht plaatsen met als titel 'interessante 2M' zou ik daar graag naar kijken en mensen hun mening zien delen. Maar dat jan en alleman zo een berichten dagelijks plaatst is een jammerlijk tafereel in mijn ogen. Veel succes met je team en hopelijk heb je de goede kaarten op zak!
Zoals "nagels" zegt is de grote hoeveelheid aan gelijkaardige berichten heel erg storend. Je leest in de voorbereiding naar een ronde of naar het voorjaar soms 20 keer dezelfde vraag. Vroeger reageerde ik dan kortaf dat ze maar moesten scrollen of dat ze wat moeite moesten doen, maar dat werd niet in dank afgenomen. Mijn frustratie heeft nu plaats gemaakt voor sarcasme (zoals bij nog enkele anderen hier op t forum). Als je dus opmerkingen leest die werkelijk nergens op slaan mag je dit als een van de opmerkingen in bovenstaande categorie zetten ;)
Ikzelf ben ook geen fan van het delen van 2m, 3m renners, maar dat komt omdat ik een koersverslaving heb en eigenlijk zo goed als alle koersen bekijk en dagelijks uitslagen bekijk, waardoor de "pareltjes" voor mezelf obvious zijn, maar minder leuk als ze openbaar gegooid worden voor mensen die ze maar op te pikken hebben ;). Als ik dan zo'n posts zie verschijnen reageer ik wel eens met: "moet je dat nu wel zeggen..." (Frustratie ;) ) Natuurlijk heeft iedereen daar z'n eigen visie over en iedereen mag (en moet zelfs) een eigen mening hebben.
niet alleen op deze forum maar ook op sporza zelf is er bij elke competitie meer tips rechstreeks verdeeld. Vandaag plots 3-4 teams van  bekende koersmensen verdeeld op de site. Het bedoelt niet dat die teams de beste zijn maar toch heb je al veel info (o.a. over goedkope renners).
Volgens mij zijn die tips gemaakt om de spel aantrekkelijk te maken voor mensen die veel minder de koers volgen. Zo kunnen ze ook hoog scoren en het leuk vinden. Moesten ze zelf een team maken (met waarschijnlijk slechte keuzes maken door gebrek aan kennis en ervaring met het spel) gaan ze dan wel snel niet leuk vinden om slecht te doen.
Hoe meer spelers, hoe beter voor sporza. vandaar al die tips (mijn mening).
Maar inderdaad het resultaat van de podcasts, de blog, de forum en al die artikels op sporza is dat we allemaal krijgen dezelfde ploeg op 2-3 renners na. competitie minder leuk als de helft van je ploeg overal dezelfde is in je minicompetitie.
Weinig aan te doen, en ik zelf heb ook af en toe een tip gebruikt ;) maar wel beetje jammer voor het spel.
Success allemaal en hopelijk hebben jullie in de team de Felix Gall van verleden jaar. Dat is toch de beste gevoel vind ik.
Het is hier de cultuur om niet al te veel te praten over renners van 2M of 3M. Het vergt redelijk wat opzoekingswerk voor een klein verschil, en het zou lullig zijn om dat allemaal op het forum te gooien.
Gachignard is ook wel een goeie! :)😃
jegat niet vergeten !
Ik heb Bernard, Oliveira en Kulset. Ik wacht graag tot de selectie van Total Energies voor evt nog een leuke naam. Voor 3M lijkt Romo een leuk gokje.
Tis wel voor 3 miljoen, maar Astana heeft daarnet een leuke naam aan de selectie toegevoegd ;)
Bernard Julien, tweede in het Frans kampioenschap. Bij lidl-Trek hebben ze nu niet echt een kopman (mss ciccone als hij voor het klassemtent gaat en niet voor de ritten) hij zal dus waarschijnlijk een paar keer in de vlucht (proberen) zitten en mss ook voor stijdlust gaan.
Die 'cultuur' is pas ingevoerd in '24. In dat nieuwe 'canon' kan je tevens lezen dat valse info en misleiding culturele waarden zijn van de nieuwe wielermanager.
Niet geheel onbelangrijk: niet ieder forumlid onderschrijft deze nieuwe waarden.
Zimmerman
Abrahamsen
Tiller
Waerenskold
Dillier en ghys
Burgaudeau
Denz
Herrada
Rex
Renard
Het is hier de cultuur om niet al te veel te praten over renners van 2M of 3M. Het vergt redelijk wat opzoekingswerk voor een klein verschil, en het zou lullig zijn om dat allemaal op het forum te gooien.