Die 'cultuur' is pas ingevoerd in '24. In dat nieuwe 'canon' kan je tevens lezen dat valse info en misleiding culturele waarden zijn van de nieuwe wielermanager.
Niet geheel onbelangrijk: niet ieder forumlid onderschrijft deze nieuwe waarden.
niet alleen op deze forum maar ook op sporza zelf is er bij elke competitie meer tips rechstreeks verdeeld. Vandaag plots 3-4 teams van  bekende koersmensen verdeeld op de site. Het bedoelt niet dat die teams de beste zijn maar toch heb je al veel info (o.a. over goedkope renners).
Volgens mij zijn die tips gemaakt om de spel aantrekkelijk te maken voor mensen die veel minder de koers volgen. Zo kunnen ze ook hoog scoren en het leuk vinden. Moesten ze zelf een team maken (met waarschijnlijk slechte keuzes maken door gebrek aan kennis en ervaring met het spel) gaan ze dan wel snel niet leuk vinden om slecht te doen.
Hoe meer spelers, hoe beter voor sporza. vandaar al die tips (mijn mening).
Maar inderdaad het resultaat van de podcasts, de blog, de forum en al die artikels op sporza is dat we allemaal krijgen dezelfde ploeg op 2-3 renners na. competitie minder leuk als de helft van je ploeg overal dezelfde is in je minicompetitie.
Weinig aan te doen, en ik zelf heb ook af en toe een tip gebruikt ;) maar wel beetje jammer voor het spel.
Success allemaal en hopelijk hebben jullie in de team de Felix Gall van verleden jaar. Dat is toch de beste gevoel vind ik.
Die 'cultuur' is pas ingevoerd in '24. In dat nieuwe 'canon' kan je tevens lezen dat valse info en misleiding culturele waarden zijn van de nieuwe wielermanager.
Niet geheel onbelangrijk: niet ieder forumlid onderschrijft deze nieuwe waarden.