Wat doen de meeste van jullie ?
Ik zit momenteel met 5 (dikke namen) voor de sprints... maar heb dan ook maar 4 klassementsmannen + almeida...
Zo laten ? Of sprinter minder en mss er een gee, vlasov of pidcock bijsmijten ?
Ik denk gwn dat als ik erna 4 sprinters transfereer ik wss maar 3 goede klimmers in de plaats ga kunnen nemen... 😅 is dit dan niet te weinig ?
Greetz
Ik zit let 4 kopmannen + almeida... rekenend dat ik er wss 3 ga kunnen bijnemen kom ik aan 7/8 op het einde... weet niet of dit gng is... budget is bij niemand zot, dus idd zit iedereen mss met dit probleem haha
Wat zijn u 4 sprinters ?
Je kan wel veel sprinters zetten maar wie staan er eigenlijk echt garant voor punten? Philipsen en Pedersen sowieso, maar dan begint het getwijfel al (Bauhaus is ook wel iets of wat constant maar niet voor winst). Een sprinter die 1 keer 2e eindigt en voor de rest altijd 15e eindigt door omstandigheden is ook niet bepaald rendabel (er zijn ook niet heel erg veel pure sprintkansen), je moet dus de afweging maken of je dan een AK man of iets dergelijks neemt waar je wel zekerder van bent of toch krampachtig een sprinter gaat kiezen om de verdeling in balans te houden.
Ik heb maar 4 sprinters momenteel omdat ik gekozen heb voor types Van Gils, Gregoire, Lazkano.
Aranburu heb ik ook maar geen echte rassprinter. Ik twijfel ook of ik geen topsprinter te weinig in mijn team heb momenteel?