Helaas ook Groves op de bank en zoals velen verkeerd ingeschat. Plaats 402 nu (wel 50 plaatsen gestegen) ipv 147 zo. Vervelend maar uiteindelijk statistisch gezien wel een logisch plaatsbehoud. In de top 100 staan nog veel managers die Groves (en strong) op de bus hadden die ook de punten mislopen. Kunnen ons niks verwijten, inzetten op vluchters en AK was de logische keuze. De Vuelta blijft wel onvoorspelbaar zo.
Had ook geen sprint verwacht. Heb BITTNER geruild voor Lyvns deze ochtend met de hoop dat Degendt zou winnen vandaag. De tweede pakt zelf punten en BITTNER ondanks dat hij klim over is geraakt geen punten. Wat een rare Vuelta
Present, a ja Grovesken op den bus maar Vaceck in het veld en dat is weer stijgen in de minicompetitie
Helaas ook Groves op de bank en zoals velen verkeerd ingeschat. Plaats 402 nu (wel 50 plaatsen gestegen) ipv 147 zo. Vervelend maar uiteindelijk statistisch gezien wel een logisch plaatsbehoud. In de top 100 staan nog veel managers die Groves (en strong) op de bus hadden die ook de punten mislopen. Kunnen ons niks verwijten, inzetten op vluchters en AK was de logische keuze. De Vuelta blijft wel onvoorspelbaar zo.
Enkel Groves op bank maar kben er echt slecht van eerlijk gezegd, overkomt me nooit zo’n massa buspunten, bijna nooit vanaf nu, kheb gefaald!
Ik ben sterk bezig, ik heb O'Connor al een rit laten winnen op de bus en vandaag Groves. Een bisnummer 👍👍 Of busnummer... 🤪
Gegokt en gewonnen vandaag.
Strong en Bittner op t busje. Groves al gewisseld, maar die ging er anders ook bij zitten...
Op scorito wel nog een betere bank met zowaar 1,3,5 en 10 niet op te stellen 😭
Had ook geen sprint verwacht. Heb BITTNER geruild voor Lyvns deze ochtend met de hoop dat Degendt zou winnen vandaag. De tweede pakt zelf punten en BITTNER ondanks dat hij klim over is geraakt geen punten. Wat een rare Vuelta
Groves en Strong in de bus gelaten. Gelukkig wel Van Aert en Vacek. Domme en pijnlijke beslissing als je 17de staat in het klassement. 🤦🏻♂️
Groves, strong , vacek, bittner
Dikke buspunten, die sprint zag ik niet aankomen…
Groves en Bittner bank. 😞
Groves, Vacek en Strong 😬
Hier Groves op de bus gezet 🥲
Ik denk van niet omdat ik alleen Bittner op de bank heb maar het zijn wel buspunten en dat willen we vermijden