Denken jullie dat hij vandaag kan winnen of sprinten voor de ereplaatsen. Vorige keer kon hij niet sprinten omdat hij werd opgehouden door de val. Welke plaats denken jullie dat hij vandaag gaat halen
Astana heeft inderdaad een deftig sprintteam bij, maar het gaat moeilijk worden. Er is dit seizoen nog geen enkel duidelijk signaal geweest dat het kan (buiten in de ronde van Hongarije, maar dat is met een zeer beperkt deelnemersveld). Bovendien heeft hij al in zijn reserves moeten tasten in het openingsweekend.
Ik gun CAV zijn 35ste zege in de tour en ik zou het fantastisch vinden, maar realistisch gezien gaat het dan echt een rit moeten zijn waar ALLES meezit.
Vorige jaar in de Giro bewees hij dat het nog kan en ook in de Tour was hij aan het komen tot aan de val, nu is het vrees ik het jaar te veel.
Een mooie overwinning van Cav: rustige aanloop in de etappe, brede wegens in de laatste KM, op het einde een perfecte positionering en de juiste manoevres (met die flauwe bocht) op het juiste moment. Super gedaan. Het leek alsof dit voorbereid en geoefend was en dat de ploeg alle ballen op deze etappe had gezet. Met succes in elk geval!
Kudos aan de mensen die in hem geloofden en hem hebben opgesteld.
Astana heeft inderdaad een deftig sprintteam bij, maar het gaat moeilijk worden. Er is dit seizoen nog geen enkel duidelijk signaal geweest dat het kan (buiten in de ronde van Hongarije, maar dat is met een zeer beperkt deelnemersveld). Bovendien heeft hij al in zijn reserves moeten tasten in het openingsweekend.
Ik gun CAV zijn 35ste zege in de tour en ik zou het fantastisch vinden, maar realistisch gezien gaat het dan echt een rit moeten zijn waar ALLES meezit.
Vorige jaar in de Giro bewees hij dat het nog kan en ook in de Tour was hij aan het komen tot aan de val, nu is het vrees ik het jaar te veel.
Ik gok op top 5
Ik denk geen top 10, daarom heb ik hem niet in mijn ploeg...