Wat denken jullie? Wout er nog inzetten voor punten tijdens de laatste week ivm een AK-renner zoals Yates of Buitrago, een reële optie of wishful thinking?
WVA morgen top 5 = min. 45 punten + top 5 puntenklassement = min. 25 punten = min. 70 punten
AK = zelfs als hij geen punten in rit meer haalt, maar wel top-10 in klassement = min. 50 punten.
Buitrago krijgt nog 30 punten van de witte trui
Yates krijgt nog 21 punten als Pogi de Tour wint
Als de gok is dat hij eens meegaat in de vlucht en zo puntjes sprokkelt, dan zou ik Wout kiezen. En Anders voor een klassementsman. Gelukkig moet ik zelf hier niet over nadenken.
Ja, het is een breinbreker 😅 A.Yates min top 10 + ploegpunten pogi en dan ng punten tijdens de rit, Buitrago top 10 + witte trui + punten tijdens de rit tegenover Van Aert morgen en rit 18.. Dat zal tot morgenochtend blijven spoken :/
eenvoudig rekensommetje geeft
WVA morgen top 5 = min. 45 punten + top 5 puntenklassement = min. 25 punten = min. 70 punten
AK = zelfs als hij geen punten in rit meer haalt, maar wel top-10 in klassement = min. 50 punten.
Buitrago krijgt nog 30 punten van de witte trui
Yates krijgt nog 21 punten als Pogi de Tour wint
Als de gok is dat hij eens meegaat in de vlucht en zo puntjes sprokkelt, dan zou ik Wout kiezen. En Anders voor een klassementsman. Gelukkig moet ik zelf hier niet over nadenken.