Ik lees hier veel over het afschaffen van transfers. Ik ga akkoord dat je in een tour als deze met relatief weinig uitvallers je hiaten kan opvullen maar schaf je ze af dan krijg je dit:
Bij de klassiekers had ik Laporte, Van Aert, Van Baarle en Stuyven.
Zonder transfers was het na Dwars door Vlaanderen boeken toe, nu heb ik mij nog tot in Luik kunnen amuseren.
Vorige jaren werd er geopperd voor meer transfers. Of transfers met bepaalde beperkingen of vereisten. Nu zijn er blijkbaar te veel transfers.
Ik lees ook suggesties die lijken op scorito, wel dat bestaat al en het is betalend.
Ik heb van dit spel al een aantal edities meegemaakt en idd door het grotere deelnemersveld is "the edge" eraf, maar ik denk dat het de bedoeling is dat dit spel laagdrempelig blijft en gratis, dus ja dan is de uitdaging voor de gevorderden gering.
Afschaffen van transfers is geen optie, ze zijn een belangrijk onderdeel en maken het spel ook. Ook bij alle andere fantasy games draait het om transfers. Alleen al maar gelijk jij zegt, als er meerdere renners uitvallen van jouw team heb je geen zin meer om te spelen. Waar het verschil kan gemaakt worden is met dubbele punten chips, of dagelijkse transfers als je goeie info gelezen hebt etc
Ik snap dat ze het huidige concept behouden voor de casual spelers, maar het begint wat eentonig te worden vind ik persoonlijk. Ik mis wat uitdaging de laatste edities.
Lijkt me wel mee te vallen. Je moet de pickrate nemen van de start teams uiteraard om geen invloed van transfers te hebben. Die data wordt soms al gedeeld door de lead out hoe populair renners zijn. En dan een systeem inbouwen zoals bij de kopmanpunten bonus.
Ik lees hier veel over het afschaffen van transfers. Ik ga akkoord dat je in een tour als deze met relatief weinig uitvallers je hiaten kan opvullen maar schaf je ze af dan krijg je dit:
Bij de klassiekers had ik Laporte, Van Aert, Van Baarle en Stuyven.
Zonder transfers was het na Dwars door Vlaanderen boeken toe, nu heb ik mij nog tot in Luik kunnen amuseren.
Ik snap dat ze het huidige concept behouden voor de casual spelers, maar het begint wat eentonig te worden vind ik persoonlijk. Ik mis wat uitdaging de laatste edities.
Er komt er een hoor.
Hopelijk komt er een, tzou niet logisch zijn dat ze een Giro manager kunnen maken en geen Vuelta aangezien ze wel de uitzendrechten hebben daarvoor