Hoe ik hun persbericht lees, is Arensman 1ste kopman en Rodriguez 2de. Rodriguez biedt meer transferopties, Arensman geeft je dan weer 1mil meer budget aan de start. Hetzelfde probleem doet zich voor bij Lidl Trek, al is de besparing daar groter, maar het risico ook.
Ik zit hier mijn kop te kraken over Arendsman en Tiberi, ongelooflijk. In de Giro leek hij altijd dat tikkeltje beter berg op dan Arend, en die trend bevestigd zich naarmate de Giro tot zen einde kwam (grotere timegap tussen beide). Verklaring? Reed altijd voor G en later pas voor zichzelf. Deze Vuelta acht ik de kans ook groot dat hij voor Carlos gaat rijden en dan zie ik deze trend zich verder zetten aangezien Tiberi wederom alleen kopman is.Daar tegen zitten we wel met de resultaten van Burgos die doen uitschijnen dat Arend beter in vorm is + 2x goed oplevert in de ITT. De vraag is of de punten van Arend in de ITT zo'n beduidend verschil gaan maken tov Tiberi die vermoedelijk maar een 2 tal plaatsen later zal eindigen. (er van uitgaand dat je AK mannen het leeuwendeel van de punten die 2 ritten uitmaakt.)Hoe zien jullie dit / welke kanttekeningen mis ik volgens jullie?
Arensman viel tegen in San Sebastian
Ik verwacht een 10 - 15 de plaats
Hoe ik hun persbericht lees, is Arensman 1ste kopman en Rodriguez 2de. Rodriguez biedt meer transferopties, Arensman geeft je dan weer 1mil meer budget aan de start. Hetzelfde probleem doet zich voor bij Lidl Trek, al is de besparing daar groter, maar het risico ook.
Tymen en hitte gaan niet samen...
Carlos sowieso kopman en arendsman moet er in grote rondes altijd even inkomen heeft het de eerste dagen vaak wat lastiger
Ik zit hier mijn kop te kraken over Arendsman en Tiberi, ongelooflijk. In de Giro leek hij altijd dat tikkeltje beter berg op dan Arend, en die trend bevestigd zich naarmate de Giro tot zen einde kwam (grotere timegap tussen beide). Verklaring? Reed altijd voor G en later pas voor zichzelf. Deze Vuelta acht ik de kans ook groot dat hij voor Carlos gaat rijden en dan zie ik deze trend zich verder zetten aangezien Tiberi wederom alleen kopman is. Daar tegen zitten we wel met de resultaten van Burgos die doen uitschijnen dat Arend beter in vorm is + 2x goed oplevert in de ITT. De vraag is of de punten van Arend in de ITT zo'n beduidend verschil gaan maken tov Tiberi die vermoedelijk maar een 2 tal plaatsen later zal eindigen. (er van uitgaand dat je AK mannen het leeuwendeel van de punten die 2 ritten uitmaakt.) Hoe zien jullie dit / welke kanttekeningen mis ik volgens jullie?
Er wil hier iemand 100 posts vermijden in de tweede week :p
Altijd starten met Rodriguez boven Arensman. Kan je er later inbrengen indien hij goed zou presteren. Valt af te wegen tov een Landa.
Rodriguez zal toch wel kopman zijn?
1vd2 kopmannen.