Ik zit hier mijn kop te kraken over Arendsman en Tiberi, ongelooflijk. In de Giro leek hij altijd dat tikkeltje beter berg op dan Arend, en die trend bevestigd zich naarmate de Giro tot zen einde kwam (grotere timegap tussen beide). Verklaring? Reed altijd voor G en later pas voor zichzelf. Deze Vuelta acht ik de kans ook groot dat hij voor Carlos gaat rijden en dan zie ik deze trend zich verder zetten aangezien Tiberi wederom alleen kopman is.Daar tegen zitten we wel met de resultaten van Burgos die doen uitschijnen dat Arend beter in vorm is + 2x goed oplevert in de ITT. De vraag is of de punten van Arend in de ITT zo'n beduidend verschil gaan maken tov Tiberi die vermoedelijk maar een 2 tal plaatsen later zal eindigen. (er van uitgaand dat je AK mannen het leeuwendeel van de punten die 2 ritten uitmaakt.)Hoe zien jullie dit / welke kanttekeningen mis ik volgens jullie?
Ik zit hier mijn kop te kraken over Arendsman en Tiberi, ongelooflijk. In de Giro leek hij altijd dat tikkeltje beter berg op dan Arend, en die trend bevestigd zich naarmate de Giro tot zen einde kwam (grotere timegap tussen beide). Verklaring? Reed altijd voor G en later pas voor zichzelf. Deze Vuelta acht ik de kans ook groot dat hij voor Carlos gaat rijden en dan zie ik deze trend zich verder zetten aangezien Tiberi wederom alleen kopman is. Daar tegen zitten we wel met de resultaten van Burgos die doen uitschijnen dat Arend beter in vorm is + 2x goed oplevert in de ITT. De vraag is of de punten van Arend in de ITT zo'n beduidend verschil gaan maken tov Tiberi die vermoedelijk maar een 2 tal plaatsen later zal eindigen. (er van uitgaand dat je AK mannen het leeuwendeel van de punten die 2 ritten uitmaakt.) Hoe zien jullie dit / welke kanttekeningen mis ik volgens jullie?