Heb Campenaerts niet in men ploeg gehad, maar wel vauquelin en Groenewegen die ook ritten hebben gewonnen die ik er nog uit heb gdn voor de start dat maakt nu eenmaal iedereen mee, je hebt vaak zo een 30 tal renners een keer in je ploeg gehad
Vraagje liet healy zich express lossen zodat hij nog in de vlucht gaat mogen de komende dagen want anders stond hij in de top 3, of kon hij gwn niet meer, ik vraag het omdat ik niet kan kijken
Als Cras in de top 10 wil staan, moet er 14 minuten en 23 seconden verschil zijn tussen hem en Buitrago. Dan moet het peloton op precies 15 minuten binnenkomen.
Dat Healy koerst met ballen kan je hem niet afpakken, maar hij rijdt toch vaak gaten in zijn tank krijg ik de indruk. Als hij na deze prikjes wederom moet plooien richting de finale moet hij zijn aanpak toch écht in vraag beginnen stellen (naar mijn mening).
Russo had ik vandaag ook wel verwacht. Zelf doe ik het niet veel beter. Lapeira die blinkt uit in afwezigheid, net zoals Laurance. Aranburu en Bernard gaan het voor mij moeten doen.
Dat is toch altijd beter dan de rest , en het is warm ,ik heb er 2 gedronken maar voor de rest alcoholfree ,want inderdaad niet te zuipen ,te warm.In Frankrijk kennen ze er niks van en duur ook. En gaan we voor de Belg Wout.
Healy gaat in de aanval ,winst afwachten ,te zwaar voor Philipsen ,gaat in de vlucht voor de tussensprint en dan is zijn rit gedaan ,staat in mijn ploeg ,niet in de bus.
Blij voor vocsnor, ik heb de 14de , 15de en 16de in men ploeg
Iemand die eentje heeft van de eerste 3?
Hoe graag ik Vocsnor zie winnen, doet me toch wat pijn aan het hart dit😅
Van Aert leek me echt in goede doen, Lemmen deed zijn job super goed maar niemand wilt hem laten gaan lijkt maar, zeer jammer
Vraagje liet healy zich express lossen zodat hij nog in de vlucht gaat mogen de komende dagen want anders stond hij in de top 3, of kon hij gwn niet meer, ik vraag het omdat ik niet kan kijken
Staat Steff Cras straks in de top 10 van het klassement?
Stel je vraag
Ja
Nee
Neeeee healy 😢
Morgen allemaal corona door met hun tengels in diezelfde zak M&M's te graaien 😂
Veel betere reclame gaat m&m niet krijgen dit jaar :)
Dat Healy koerst met ballen kan je hem niet afpakken, maar hij rijdt toch vaak gaten in zijn tank krijg ik de indruk. Als hij na deze prikjes wederom moet plooien richting de finale moet hij zijn aanpak toch écht in vraag beginnen stellen (naar mijn mening).
Volgens mij heeft Carapaz vandaag en de komende dagen nog plannen. Waarom zou hij anders voor die paar bollenpunten sprinten?
Vanavond teambespreking. Het kan niet dat mn renners 2 dagen op rij niet in de vlucht zitten (met uitzondering van kulset gisteren)
Oscar Onley is toch de schlemiel van de dag. Platte band en weg kopgroep.
Favorieten uit de kopgroep:
Wva 🥇, Godon🥉, Bling🥈, Skujins, Aranburu?
Vocsnor die zijn nieuwe team al eens een dienst gaat bewijzen?🤣
Mag niet klagen, Healy, Aranburu, Lazkano & Jegat mee
Straf dat Mathieu de kans niet gekregen heeft. Ik geloof niet in 'een gemiste vlucht' in zijn geval eerlijk gezegd. Of een eigen tactische beslissing?
Ze roepen juist af geen Kwiatowski meer!
Dat is toch altijd beter dan de rest , en het is warm ,ik heb er 2 gedronken maar voor de rest alcoholfree ,want inderdaad niet te zuipen ,te warm.In Frankrijk kennen ze er niks van en duur ook. En gaan we voor de Belg Wout.
Healy gaat in de aanval ,winst afwachten ,te zwaar voor Philipsen ,gaat in de vlucht voor de tussensprint en dan is zijn rit gedaan ,staat in mijn ploeg ,niet in de bus.
Alles op Wout vandaag!