Zoals ik dus zei, Yates transfereren zoals ik gisteren deed is GEEN paniektransfer maar een tijdige transfer. Ik zag genoeg in de tijdrit en eergisteren toen hij de andere AK's niet kon volgen.
Niet van Eetvelde maar O'Conner ingebracht. Nog 6 miljoen op de bank.
Blij
Geen bericht om uit te leggen dat je had gezien dat Yates terug in vorm was, en dat je hem net op tijd terug in houw team getransfereerd hebt ?
Dan heb je geluk gehad ,stel O’ Connor valt of lost en Yates wint ,we hebben geen glazen bol.Het is logisch dat je afwacht om te transfereren zeker als je over Yates praat.Bora heeft een grote fout gemaakt dit maak je niet zomaar goed.Zelfs Wout was verrast van de strategie van Bora.Iemand die 4 de eindigt in de Tour geef je geen 5 minuten..Niet goed te praten .Daarom heb ik yates getransfereerd voor O’Connor.Die gaat meedoen tot het einde ,mits geen inzinking.
Niet blij dat ik O'Connor op de bank zette. Dat zijn 130 punten 😬
Het zou je sieren als je toegaf dat dit geen reden is voor "scorebord-gestoef", maar eerder een geval van de kapotte klok die tweemaal daags juist staat...
Haha hoeveel chance kan je hebben?
Jij bent de enige in heel België en nederland die in Benno geloofdew want zowel op Sporza als op scorito had zowat iedereen o Conner op de bank zitten.
Het was wel degelijk een paniek transfer, die je heel veel heeft opgeleverd. Dat is leuk, maar je zou het beter benoemen als "heel veel geluk". Yates zakt er trouwens niet door, maar valt ...
interessant wat O'Connor net zei:"Ik dacht niet aan GC, en ik ga het waarschijnlijk later bekopen"
Stop met te verkopen alsof dat dit overduidelijk was en geef maar gwn toe dat ge veel geluk hebt gehad want Yates eruit doen voor iemand die bijna evenveel tijd aan zijn broek kreeg is toch maar raar ze
Leuk voor jou dat je geluk hebt vandaag, maar er mee komen opscheppen alsof dit logisch koersverloop was is wel een beetje schraal.
Hoeveel punten heb je nu ? Ik heb O Connor op de bank anders top 20..
inderdaad mooie gok
Achteraf is het allemaal heel moeilijk, uiteraard.. Goed gegokt! De koersomstandigheden zaten enorm mee.