En na 50 km volgt er dus de tussensprint .Daar zullen de sprintersploegen alles doen om de boel bijeen te houden,maar zonder Trek ,dus intermarche en Alpecin gaan hebben daarbij baat
Girmay heeft 65 meer dan Jasper na het uitvallen van Mads ,dus Jasper moet al een rit winnen en tussendoor eventueel een tussensprint winnen en dat is vandaag niet gemakkelijk.Op papier nog 4 sprinten maar bij 2 : rit 10 als er wind staat zeker een Waaierrit en dan 12 ,13 en 16.rit 12 de dag na een bergetappe meestal een vlucht.
Ik heb Girmay genomen ,kijk als Girmay de puntentrui neemt 80 punten extra en telkens na de etappe 10 punten erbij zolang hij groen heeft.In de klassiekers heb ik het niet gedaan om een transfer te doen en dat heeft mij zuur opgebroken
Opgelet er is veel wind in de vallei van de Rhône,dus waaiers zijn mogelijk!
Girmay heeft 65 meer dan Jasper na het uitvallen van Mads ,dus Jasper moet al een rit winnen en tussendoor eventueel een tussensprint winnen en dat is vandaag niet gemakkelijk.Op papier nog 4 sprinten maar bij 2 : rit 10 als er wind staat zeker een Waaierrit en dan 12 ,13 en 16.rit 12 de dag na een bergetappe meestal een vlucht.
Wat doen
Wachten en in week 2 klassementman in
Nu Girmay in
Nu WVA/ de lie in
Bij de gouden Tour is dat riskanter omdat je daar maar 2 transfers hebt
Ik doe het alleszins: Mads -> Bini
No risk no reward
Juist Simon,altijd extra punten en je moet er niets voor doen en je hebt nog 3 transfers over.
Ik heb Girmay genomen ,kijk als Girmay de puntentrui neemt 80 punten extra en telkens na de etappe 10 punten erbij zolang hij groen heeft.In de klassiekers heb ik het niet gedaan om een transfer te doen en dat heeft mij zuur opgebroken
Ik twijfel, pedersen out, de lie in??
Ik heb Girmay erin gebracht omdat ik een inhaalbeweging moet doen
Zit te twijfelen om ofwel Girmay ofwel iemand zoals ayuso/almeida te brengen
Pedersen eruit voor Girmay? Of toch nog te weinig sprintkansen
Zit ook te twijfelen. Is een sprinter nog de moeite? Heb bv geen Philipsen. Maar ja met zijn declassering...
Dat is het beste,naar de OS toe
Transfereren of wachten?