Wout van Aert en Jonas Vingegaard zijn geselecteerd voor de Ronde van Frankrijk.
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
🚨 BREAKING: Van Aert en Vingegaard rijden de Tour.
🚨 BREAKING: Van Aert en Vingegaard rijden de Tour.
46 opmerkingen
Opmerkingen (46)
bottom of page
To Vinni or not to Vinni. That's the question.
je kan eigenlijk geen vingegaard en jorgenson in één team want dan heb je te veel kleine renners
gaat Jorgenson een vrije rol krijgen of in dienst van moeten rijden? Wat denken jullie?
Van Aert staat al enkele dagen in mijn team; hij gaat na de gemiste Giro zich toch wel willen tonen in de Tour. Tijdrit(ten), enkele sprints en enkele pittige etappes. Wellicht zal hij later als transfer gebruikt worden om een goede AK-man te halen.
Vingegaard laat ik voorlopig toch links liggen, want blijft voor mij toch een vraagteken hoever hij al staat met zijn vorm. Als hij de eerste helft toch vorm zou tonen, kan hij er misschien nog inkomen als dubbele transfer.
Het feit dat het het vandaag al officieel gemaakt wordt heeft te maken op de monsterrit die Wout gisteren gereden heeft,en dat Wout dik in orde is ,normaal was het na het BK op de weg .Dus zondag gaan we een zeer goede Wout zien .Wat Jonas betreft op papier kopman ,maar Matteo krijgt toch de voorrang.De strategie is simpel geen druk voor Jonas ,als het nu blijkt dat Jonas in de laatste week zijn niveau haalt dan is Jonas kopman.Wout gaat voor ritzeges ,niet voor groen,en instinctief sprint meedoen.Daarom geen melding van de ambitie van Wout.Alles in functie van de OS.
Ik twijfel voor Wout, als hij meesprint en in vorm is hij een puntenkanon + mogelijks geel.
Als hem geleerd heeft van VDP gebruikt hem den Tour als voorbereiding op de olympische spelen, een olympische titel kan zijn palmares veel meer prestige geven dan een zoveelste tourrit.
Vingegaard start als kopman. Hij moet dus in de selectie ten koste van Roglic en Jorgenson.
Ik neem sowieso Wout mee, Jonas blijft een hoofdbreker
Op wielermanagergebied had ik gehoopt van niet, maar nu zullen wel degelijk serieuze knopen moeten worden doorgehakt.
Wat zijn de bedenkingen over beide heren hier op het forum?