Een echte verklaring lijkt er niet te zijn. Volgens de plpeggleiding had hij mogelijk last van de hitte (als Columbiaan zou hij daar toch wel een beetje tegen moeten kunnen lijkt me) en van de druk. Hij is dé nationale hoop op een goed klassement en het is zijn eerste tour waar alles 1000 keer groter is dan in andere wedstrijden.Tussen de lijnen lees ik eerder een gebrek aan echte vorm momenteel denk ik, wat een beetje verbaast want zijn vormpeil was niet echt slecht in de Dzuphiné. Ik denk dat Bilbao nu wel het speerpunt zal worden als GC man bij de ploeg en dat Santiago op ritwinst zal mogen azen.
Een echte verklaring lijkt er niet te zijn. Volgens de plpeggleiding had hij mogelijk last van de hitte (als Columbiaan zou hij daar toch wel een beetje tegen moeten kunnen lijkt me) en van de druk. Hij is dé nationale hoop op een goed klassement en het is zijn eerste tour waar alles 1000 keer groter is dan in andere wedstrijden. Tussen de lijnen lees ik eerder een gebrek aan echte vorm momenteel denk ik, wat een beetje verbaast want zijn vormpeil was niet echt slecht in de Dzuphiné. Ik denk dat Bilbao nu wel het speerpunt zal worden als GC man bij de ploeg en dat Santiago op ritwinst zal mogen azen.