Misschien handig een overzichtje te plaatsen betreffende de favorieten en even te pingpongen over hun mogelijkheden?
Mijn visie (geef gerust feedback of een eigen mening, zodat we slimmer worden door elkaars visie te lezen ;) )
20 klassementsmannen onder de loep: ;)
Pogacar : lijkt me een no brainer
Roglic: haakte in de CdD af in de laatste rit bij renners als gee en jorgenson, maar wint wel 2 ritten. Z'n tijdrit was gemiddeld.
Evenepoel: in de tijdritten top, maar bergop lijkt hij het te moeten afleggen.
Vingegaard: persoonlijk geloof ik niet in hem, want de impact op zijn lichaam moet toch gigantisch geweest zijn en de vraag is nog maar als hij start in welke conditie dit zal zijn.
Rodriguez: lijkt mee in degelijke vorm om best of thé rest te worden.
Ayuso: het is nog maar de vraag in hoeverre hij moet knechten ... (Idem voor Yates en Almeida, die ook een top 10 zouden moeten aankunnen)
Vlasov: dik in vorm, maar ook hier komt de knecht vraag terug
Hindley: zal mijns inziens de knechten rol moeten vervullen. Zag je in de Dauphiné ook dat hij telkens ook moest afhaken na z'n werk.
Kuss: heeft hij zich gespaard, want absoluut een dikke nul in de Dauphiné
Mass: altijd een vraagteken als hij niet in Spanje rijdt
Carapaz: lijkt in vorm, maar lijkt wel z'n beste jaren achter zich te hebben. Wat kan hij tegen het jonge geweld?
Buitrago: klimt ok en kan een beetje de rubio-rol van in de giro spelen volgens mij.
Bilbao: moet in dienst rijden van Buitrago.
S. Yates: naar zijn vorm is het echt raden?
Gaudu: niet goed genoeg
G. Hart: niet goed genoeg
Bernal: lijkt meer en meer de oude te worden
Pidcock: zit hij met z'n hoofd al bij de spelen?
Ik wil de prijzen weten om mijn puzzel te kunnen leggen, ik denk dat ik mij een beetje té heb laten gaan in mijn huidige team🤣