Wat moeten we verwachten van de lie kan hij de tour wel aan. hij heeft er de kracht wel voor. Gaan ze hem uitspelen als de kopman in de sprints of heeft hij een vrije rol en kan hij ook voor aanval gaan hij kan een heuvel over toch of ben ik daar mis. allesinds wat moegen we van hem verwachten?
top of page
bottom of page
wie
bahaus
de lie
Moeilijk om zijn niveau te peilen. Maar in Zwitserland had hij zonder kettingproblemen met 2 fietslengtes gewonnen denk ik. Hij moet ook in staat zijn om de lastige sprintetappes aan te kunnen. En ik neig hem, samen met 15 anderen, op te schrijven voor de "graveletappe", waar bvb een Van Aert wellicht Vingegaard uit de problemen moet gaan houden. Over Van Aert gesproken... @Marc Van royen hoe is het met Wout? Gaat hij mee voor wedstrijdritme of gaat ie al prijs fietsen?
Hoe schatten jullie de prestaties van Pello in nu hij toch duidelijk voor de overwinning gaat in ToS.
Vorig jaar mooi eindklassement gehaald in TdF.
Puur op kwaliteit denk ik wel dat hij een uitstekende pick is, maar het mentale front heeft dit jaar toch meerdere barstjes vertoont ... Al kan dit ook aan het -tot dan toe- onzekere gegeven van z'n minder presteren liggen in t voorjaar (het is pas laat naar boven gekomen dat hij Lyme had opgelopen). Bij z'n terugkeer stond hij er wel meteen. Ik geef hem wel een kans in dit Sprintveld.
Hij is sowieso de kopman binnen Lotto.